Connect with us

Minister zdrowia zapowiada start infolinii NFZ w ciągu trzech miesięcy

OUTSOURCING

Minister zdrowia zapowiada start infolinii NFZ w ciągu trzech miesięcy

– Za trzy miesiące powinniśmy mieć całodobową infolinię NFZ-u, gdzie o 1:30 w nocy jak się obudzimy z potężnym bólem głowy, to możemy się dowiedzieć, gdzie pójść. Po drugie, często są ogromne różnice w dostępie do świadczeń, kolejek. Pacjent może się dowiedzieć, gdzie najszybciej może mieć wymieniony staw biodrowy” – powiedział we wczorajszej rozmowie radia RMF FM Łukasz Szumowski, Minister Zdrowia. Trwa właśnie przetarg na stworzenie standardów i budowę zespołu infolinii. O wart nieco ponad 10 mln złotych kontrakt walczą outsourcingowe call centers.

Wykonawca obsługi pacjentów NFZ, poza odbieraniem telefonów ma także obsługiwać pocztę e-mail także komunikator webchat. Usługa ma być świadczona przez całą dobę 7 dni w tygodniu ze 100% dostępnością dla klientów.

Termin składania ofert przewidziany jest na 22.02. Czego mogą spodziewać się oferenci? NFZ przedstawił informacje na temat ruchu przychodzącego na infolinii (działająca w godzinach 8-16 w dni robocze).

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top