Connect with us

Unified Factory ustalił warunki transakcji z potencjalnym inwestorem

AKTUALNOŚCI

Unified Factory ustalił warunki transakcji z potencjalnym inwestorem

Notowana na warszawskiej giełdzie NewConnect spółka Unified Factory w restrukturyzacji ustaliła strukturę transakcji, w ramach której akcjonariusze posiadający 49,49% akcji udzielą spółce co najmniej 2,5 mln zł pożyczki, której środki będą pochodzić ze sprzedaży akcji spółki potencjalnemu inwestorowi. 

W ramach postępowania restrukturyzacyjnego ukonstytuuje się rada wierzycieli, która wyrazi opinię w sprawie inwestycji potencjalnego inwestora w akcje spółki. Ma to nastąpić po udostępnieniu przez spółkę kompletu dokumentów i informacji.

W ciągu dwóch miesięcy akcjonariusze-założyciele będą mieli czas na przeprowadzenie badania stanu prawnego, podatkowego i finansowego oraz opracowanie dokumentacji prawnej tej transakcji. Trzeci etap zakłada podpisanie dokumentacji transakcyjnej i układ. Jak podała spółka – wierzyciele będą mieli zachowane prawo do nieprzyjęcia układu. 

Według komunikatu spółki, wejście w życie dokumentacji transakcyjnej może nastąpić już w czerwcu 2019 roku. A przynajmniej wynika tak z przedstawionego przez spółkę przykładowego harmonogramu.

Jak informowaliśmy w grudniu, spółka Unified Factory podpisała list intencyjny z potencjalnym inwestorem, który zakładał podjęcie negocjacji na zasadzie wyłączności. Inwestor miał nabyć akcje od wybranych akcjonariuszy – założycieli pewnego pakietu akcji spółki i dokapitalizowanie w ten sposób jej bieżącej działalności.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top