Connect with us

K2 Podcast: jak pisać posty, czyli social selling w praktyce

PODCAST

K2 Podcast: jak pisać posty, czyli social selling w praktyce

Media społecznościowe, to nie tylko miejsce, w którym znajdziemy zabawne memy, zdjęcia znajomych czy śmieszne filmiki. Social media to miejsca, w którym możemy zdobywać klientów. Ale aby się tak stało należy wykonać kilka kroków. Przede wszystkim w nich być. I nie wystarczy tylko bierne obserwowanie dyskusji internautów, ale branie w nich aktywnego udziału. Ważne jest też dawanie powodów do dyskusji. I tutaj wchodzi my w obszar dostarczania własnych treści. Ale bez obaw – nie każdy tekst, który publikujemy, musi być dziennikarski. Czasem wystarczy udostępnić ciekawy artykuł – komentarz innego internauty z własnym zdaniem…

Dlatego w dzisiejszym odcinku podcastu przechodzimy do praktycznego rozpoczęcia social sellingu na przykładzie popularnej platformy biznesowej LinekdIn. Jak zacząć, kiedy publikować i jak komentować.

Cześć I:

Część II:

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top