Connect with us

InPost też się digitalizuje, bo chce bardziej dbać o klienta

TECHNOLOGIE

InPost też się digitalizuje, bo chce bardziej dbać o klienta

Zebra Technologies Corporation ogłosiła, że InPost wykorzystuje jej rozwiązania mobilne. Spółka wyposażyła 3800 pracowników terenowych w komputery mobilne z ekranem dotykowym Zebra TC56. Modele, działające pod kontrolą systemu Android, umożliwiają im szybsze i bardziej precyzyjne wykonywanie zadań związanych z obsługą paczek. Dzięki temu wdrożeniu wydajność dostaw InPost wzrosła w niektórych przypadkach nawet o 10 proc. 

W celu zachowania konkurencyjności i zaspokojenia wymagań klientów, oraz spełnieniu ich oczekiwań dotyczących jakości dostarczanych usług logistycznych spółka InPost przeszła cyfrową transformację, wdrażając najnowsze technologie i przechodząc na platformę opartą na systemie Android. Firma wymieniła tablety z systemem Windows na komputery mobilne TC56 z ekranem dotykowym. Nowe urządzenia są wyposażone w aplikację MobiCourier dostarczaną przez OpenNet.pl niezależnego producenta oprogramowania dla InPost oraz partnera firmy Zebra specjalizującego się w kompleksowych rozwiązaniach IT dla przedsiębiorstw działających w sektorze usług kurierskich i logistycznych. 

Dla konkurencyjności i zaspokojenia wymagań klientów spółka przeszła cyfrową transformację, wdrażając najnowsze technologie i przechodząc na platformę opartą na systemie Android.Wymieniliśmy tablety z systemem Windows na komputery mobilne TC56 z ekranem dotykowym. Nowe urządzenia są wyposażone w oprogramowanie firmy OpenNet, niezależnego producenta oprogramowania i partnera firmy Zebra, specjalizującej się w aplikacjach do zastosowań logistycznych i programach dla kurierów. Pracujący w terenie kurierzy odpowiadają w największym stopniu za poziom satysfakcji klientów, musieliśmy więc zapewnić im odpowiednie rozwiązanie technologiczne. Komputery mobilne Zebra TC56 z ekranem dotykowym spełniają nasze wymagania związane z wytrzymałością, czasem pracy i bezpieczeństwem – umożliwiając naszym zespołom lepszą i wydajniejszą pracę. Są przy tym niewielkie oraz łatwe i wygodne w obsłudze.

Rafał Brzoska, prezes InPost

Komputery mobilne TC56, stosowane do obsługi potwierdzeń dostaw przez kurierów InPost, to niezawodne, wytrzymałe i ergonomiczne narzędzia, które pozwalają zmniejszyć liczbę błędów i ograniczyć ilość dokumentacji. Firma może za ich pomocą przekazywać pracownikom terenowym informacje o profilach klientów, wskazówki dojazdu i inne ważne dane w czasie rzeczywistym, co umożliwia optymalizację procesów obsługi i szybszą realizację dostaw. Najważniejszym czynnikiem rozwoju firmy inPost jest ciągłość operacji i możliwość utrzymania przewidywalnych kosztów działalności. Usługa kompleksowego wsparcia serwisowego OneCare oferowana przez firmę Zebra obejmuje szybką naprawę lub wymianę przypadkowo uszkodzonych urządzeń, co oznacza niższy koszt posiadania w porównaniu z wcześniej używanymi przez kurierów InPost tabletami z systemem Windows. 

InPost to innowacyjna firma, która stara się spełniać wymagania klientów, którzy oczekują wygodnych i elastycznych dostaw. W czasach gospodarki w modelu „na żądanie” urządzenia Zebra z systemem Android zostały dostosowane do potrzeb działalności firmy InPost, dzięki czemu usprawniły przepływ pracy oraz wpłynęły na poprawę zadowolenia klienta, a także utrzymanieprzewagi konkurencyjnej. 

Jacek Żurowski, Dyrektor Regionalny Zebra Technologies w Europie Środkowej

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top