Connect with us

Przemyski szpital uruchamia własne contact center

IN-HOUSE

Przemyski szpital uruchamia własne contact center

Ponad 200 tysięcy złotych zainwestował Szpital Wojewódzki w Przemyśli w rozwiązanie contact center. Ma ono usprawnić rejestrację pacjentów do 23 poradni należących do szpitala.

Uruchomiona w maju ub. roku Centralna Telefoniczna Rejestracja Medyczna (CTRM) do stycznia tego roku odebrała kilkadziesiąt tysięcy połączeń, obsługując dziennie kilkaset telefonów. Czas oczekiwania skrócił się z kilku, a w niektórych przypadkach kilkunastu minut, do kilkunastu sekund.

Jak w komunikacie podał szpital – aktualnie z rejestracji poprzez CTRM korzysta już połowa pacjentów.  Wdrożony nowy system dostępny jest dla pacjentów pod jednym numerem telefonu (16) 736 05 00.

Inwestycja ta pozwoliła nie tylko na skrócenie czasu umówienia wizyty u specjalisty, ale także umożliwiła przyjmowanie telefoniczne zleceń na wypisywanie recept w POZ. Pełne archiwum komunikacji pozwala na indywidualne podejście do pacjenta oraz udzielenia mu wyczerpujących informacji na temat i sposobach przygotowania się do badań. 

Po raz kolejny wychodzimy naprzeciw pacjentom i ich oczekiwaniom. Biorąc pod uwagę fakt, że wcześniej były poważne problemy z rejestracją, to właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie call center. Należy podkreślić, że w naszym regionie niewiele szpitali posiada taki system. Czas wdrażania i funkcjonowania Centralnej Rejestracji Telefonicznej pokazał, że pacjenci w tym zakresie chętniej korzystają z usług rejestracji w naszym szpitalu.  – mówi dyrektor szpitala Piotr Ciompa.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

1 komentarz

POPULARNE