Connect with us

Branża contact center wspólnie dla Marleny

AKTUALNOŚCI

Branża contact center wspólnie dla Marleny

Marlena Kamińska, financial manager z Voice Contact Center, zmaga się z najbardziej złośliwą odmianą raka mózgu. W pomoc koleżance z branży zaangażowało się bardzo duże grono aktualnych i byłych pracowników branży contact center.

Marlena o chorobie dowiedziała się pół roku temu. Diagnoza była bezlitosna – glejak wielopostaciowy IV stopnia, najbardziej złośliwy nowotwór mózgu. Rokowania? Kilka, najwyżej kilkanaście miesięcy życia. Od tego momentu rozpoczęła się walka z czasem. Tym bardziej dramatyczna, że Marlena jest samotną mamą, jej syn oprócz niej nie ma nikogo.

Lekarze w Polsce nie dają Marlenie żadnych szans. Ostatnią nadzieją jest immunoterapia w Niemczech, która jest bardzo kosztowna. Pod koniec stycznia 2019 roku ruszyła zbiórka pieniędzy na portalu siepomaga.pl. Udało się zgromadzić już ponad 100 000 zł, to jednak dopiero 1/3 potrzebnej kwoty.

W zbiórkę pieniędzy dla Marleny bardzo aktywnie zaangażowała się społeczność branży cc w Polsce. Na Facebooku powstała grupa Pomagamy Marlenie!, na której można śledzić podejmowane działania i ich rezultaty. Rozwieszane są plakaty, rozdawane ulotki, firmy organizują w swoich lokalizacjach zbiórki czy aukcje charytatywne. Dzięki zaangażowaniu wielu osób link do zbiórki opublikowały liczne portale, grupy tematyczne i znane osoby. Wciąż jednak pozostaje jeszcze wiele do zrobienia.

Gorąco zachęcamy do przyłączenia się do akcji kolejne firmy. Zbiórka pieniędzy na leczenie Marleny jest prowadzona na stronie: https://www.siepomaga.pl/Marlena

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE