Connect with us

Pożar na warszawskim Annopolu. Awaria T-Mobile

IN-HOUSE

Pożar na warszawskim Annopolu. Awaria T-Mobile

Pożar, który wybuchł około godz. 8:15 na warszawskim Annopolu (dzielnica Białołęka) spowodował spore straty. Ewakuowano około 100 osób, a część budynku uległa zawaleniu. Jak informował młodszy brygadier Karol Kierzkowski z PSP, pożar objął 70 proc. powierzchni magazynu). W akcji wzięło udział 50 jednostek straży pożarnej i 160 strażaków.

Pożar widoczny był z kilkudziesięciu kilometrów. Nad tzw. Zieloną Białołęką wzbiła się chmura dymu rozciągająca się aż do podwarszawskiego Legionowa.


Choć pożar wybuchł w hali magazynowej, to zagrożona pożarem była również sąsiadująca z halą powierzchnia centrum danych sieci T-Mobile. To właśnie spowodowało zablokowanie łączności z contact center firmy oraz spore utrudnienia w ruchu telekomunikacyjnym (m.in. firma Tide Software komunikowała problemy z doręczaniem wiadomości SMS kierowanych do klientów tej sieci). Nie działa także contact center firmy T-Mobile.


Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top