Gdy potrzebny jest telefon do call centers, ale taki, który chroni dane osobowe…

Nic bardziej nie denerwuje klienta, gdy poza odpowiedzią konsultanta słyszy problemy innych, tefonujących właśnie klientów. Przypomnij sobie ostatnią sytuację, gdy telemarketerzy przekrzykiwali siebie nawzajem, oferując Twoje produkty klientom. A może słuchałeś ich rozmów i słyszałeś w tle rozmowy pozostałych telemarketerów z sali. Nie uważasz, że w uchu klientów brzmi to trochę nieprofesjonalnie? A co gorsza – zwiększa się prawdopodobieństwo, że nieświadomie udostępnisz w ten sposób dane klientów postronnym osobom. Co wówczas począć?

Nic bardziej nie denerwuje klienta, gdy poza odpowiedzią konsultanta słyszy problemy innych, tefonujących właśnie klientów. Przypomnij sobie ostatnią sytuację, gdy telemarketerzy przekrzykiwali siebie nawzajem, oferując Twoje produkty klientom. A może słuchałeś ich rozmów i słyszałeś w tle rozmowy pozostałych telemarketerów z sali. Nie uważasz, że w uchu klientów brzmi to trochę nieprofesjonalnie? A co gorsza – zwiększa się prawdopodobieństwo, że nieświadomie udostępnisz w ten sposób dane klientów postronnym osobom. Co wówczas począć? Odpowiedzią może być technologia Acoustic Fence znana z nabiurkowych aparatów telefonicznych firmy Polycom.

Jak to w praktyce działa? Zobacz krótką prezentację:

Polycom VVX 250

Telefon Polycom VVX 250 to nabiurkowy telefon IP dedykowany pracownikom nadzorującym call centers lub realizującym zadania back-office. Choć dla mniej wymagającego użytkownika – świetnie sprawdzą się także w call centers. 

Aparat charakteryzuje się podpięciem do 4 linii telefonicznymi, 2,8” kolorowym wyświetlaczem LCD (320×240 pix) z szybkim dostępem do książki kontaktów, przyciskiem zawieszenia i przekazywania połączeń oraz podwójnym portem Ethernet 10/100/1000 i portem USB 2.0. Polycom VVX 250 to także wsparcie dla Skype for Business i Open SIP. 

Ale siłą tego telefonu jest jednak dźwięk: wspomniana już technologia Acoustic Fence oraz HD Audio. Już sam fakt implementacji w telefonie technologii Acoustic Fence sprawia, że korzystanie z tego telefonu jest wyraźnie słyszalne dla klientów – szczególnie w sytuacjach, gdy biuro call centers to głośne pomieszczenie, w którym prowadzone są operacje związane z obsługą telefonujących klientów lub gdy telemarketer musi powtórzyć dane osobowe klientów.

Czy jest to dobry wybór dla biur obsługi klienta? Przetestowaliśmy aparat w różnych miejscach – również w głośnych pomieszczeniach. Żaden z rozmówców nie słyszał trwających w pomieszczeniu rozmów.

Materiał powstał przy współpracy z firmą Veracomp, dystrybutora sprzętu marki Polycom. Autorem tekstu jest redakcja CCNEWS.pl

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *