Nic bardziej nie denerwuje klienta, gdy poza odpowiedzią konsultanta słyszy problemy innych, tefonujących właśnie klientów. Przypomnij sobie ostatnią sytuację, gdy telemarketerzy przekrzykiwali siebie nawzajem, oferując Twoje produkty klientom. A może słuchałeś ich rozmów i słyszałeś w tle rozmowy pozostałych telemarketerów z sali. Nie uważasz, że w uchu klientów brzmi to trochę nieprofesjonalnie? A co gorsza – zwiększa się prawdopodobieństwo, że nieświadomie udostępnisz w ten sposób dane klientów postronnym osobom. Co wówczas począć? Odpowiedzią może być technologia Acoustic Fence znana z nabiurkowych aparatów telefonicznych firmy Polycom.
Jak to w praktyce działa? Zobacz krótką prezentację:
Polycom VVX 250
Telefon Polycom VVX 250 to nabiurkowy telefon IP dedykowany pracownikom nadzorującym call centers lub realizującym zadania back-office. Choć dla mniej wymagającego użytkownika – świetnie sprawdzą się także w call centers.
Aparat charakteryzuje się podpięciem do 4 linii telefonicznymi, 2,8” kolorowym wyświetlaczem LCD (320×240 pix) z szybkim dostępem do książki kontaktów, przyciskiem zawieszenia i przekazywania połączeń oraz podwójnym portem Ethernet 10/100/1000 i portem USB 2.0. Polycom VVX 250 to także wsparcie dla Skype for Business i Open SIP.
Ale siłą tego telefonu jest jednak dźwięk: wspomniana już technologia Acoustic Fence oraz HD Audio. Już sam fakt implementacji w telefonie technologii Acoustic Fence sprawia, że korzystanie z tego telefonu jest wyraźnie słyszalne dla klientów – szczególnie w sytuacjach, gdy biuro call centers to głośne pomieszczenie, w którym prowadzone są operacje związane z obsługą telefonujących klientów lub gdy telemarketer musi powtórzyć dane osobowe klientów.
Czy jest to dobry wybór dla biur obsługi klienta? Przetestowaliśmy aparat w różnych miejscach – również w głośnych pomieszczeniach. Żaden z rozmówców nie słyszał trwających w pomieszczeniu rozmów.
Materiał powstał przy współpracy z firmą Veracomp, dystrybutora sprzętu marki Polycom. Autorem tekstu jest redakcja CCNEWS.pl