Connect with us

Voice Contact Center obsługuje klientów Volvo

OUTSOURCING

Voice Contact Center obsługuje klientów Volvo

Spółka z Grupy OEX realizuje projekt z zakresu biura obsługi klienta dla Volvo Car Poland. Współpraca obejmuje obsługę telefonicznego i e-mailowego kanału kontaktu, procesowanie informacji dla działu sprzedaży oraz wsparcie procesu obsługi reklamacji.

W ramach projektu konsultanci Voice Contact Center udzielają informacji dotyczących m.in. oferty, dostępności poszczególnych modeli aut oraz części eksploatacyjnych klientom kontaktującym się z Volvo Car Poland za pośrednictwem infolinii, e-maila lub formularza kontaktowego. W ich gestii leży również pozyskiwanie danych potencjalnych klientów oraz weryfikacja zgód marketingowych. Konsultanci Voice Contact Center współpracują także z BOK Volvo w zakresie obsługi reklamacji.

Szybkość reakcji i sprawność działania biura obsługi klienta mają dla nas decydujące znaczenie. W segmencie premium nie tylko produkt, ale wszystkie usługi z nim związane, muszą być na najwyższym poziomie– powiedział Arkadiusz Nowiński, prezes Volvo Car Poland.

Konsultanci Voice Contact Center, pracujący w ramach projektu realizowanego dla Volvo, muszą posiadać szeroką wiedzę merytoryczną z zakresu motoryzacji oraz posiadać umiejętności z zakresu obsługi klienta. Ważna jest również wysoka kultura osobista i znajomość języków obcych. 

Volvo jest marką premium, dlatego obsługa klientów musi spełniać określone parametry jakościowe. Osoby kontaktujące się z BOK oczekują wysokich kompetencji i wiedzy. Nasi konsultanci przechodzą kompleksowe szkolenie produktowe, po którym dysponują wiedzą zbliżoną do pracowników sieci dealerskiej klienta– mówi Krzysztof Banaś, kierownik projektu w Voice Contact Center. 

Uzupełnieniem usługi realizowanej dla Volvo przez Voice Contact Center są badania NPS (Net Promoter Score), badające skłonność do polecania produktów marki przez klientów. 

Voice Contact Center specjalizuje się w usługach z zakresu wielokanałowej obsługi klienta. Spółka realizuje tego typu projekty m.in. dla klientów z branży ubezpieczeniowej, medycznej, paliwowej 
i e-commerce.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE