S8 S.A. laureatem Outsourcing Stars 2019

Tuż po godzinie 21.00 z rąk Janusza Tomiczka tegoroczną nagrodę w kategorii Call Contact Center odebrał w imieniu firmy S8 Dawid Pałka.

Tuż po godzinie 21.00 z rąk Janusza Tomiczka tegoroczną nagrodę w kategorii Call Contact Center odebrał w imieniu firmy S8 Dawid Pałka.

S8 to outsourcingowe centrum obsługi klienta, które od początku przyjęło zasadę: bezkonkurencyjni. 

Laureatami tegorocznej edycji konkursu Outsourcing Stars zostali:

  • Rekrutacje stałe – Randstat
  • HR Leasing Pracowniczy – SII Poland
  • IT Contracting – SII Poland
  • BPO – Frista
  • SSC – 3M
  • Call Contact Center – S8
  • Software Development – SII Poland
  • Outsourcing Sił Sprzedaży – Antal (wyróżnienie)
  • Księgowość, Kadry, Płace – Proces Solutions
  • Miasto – Poznań
  • Real Estate – Cushman & Wakefield
  • Deweloper – Skanska
  • Innowacje – Skanska
  • Manager Roku – Paweł Łopatka, SoftServe
  • Nagroda Specjalna miasta Łódź – Media4You

foto: screen z transmisji gali

Total
1
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

NFZ ogłosił przetarg na infolinię (TPK)

Narodowy Fundusz Zdrowia ogłosił rozpoczęcie postępowania przetargowego na świadczenie usług telemarketingowych w ramach obsługi bezpłatnej infolinii, która stanowi niezbędny element działania teleplatformy pierwszego kontaktu (TPK). Szacunkowa wartość zamówienia netto to 1,6 mln zł.
więcej

InteliWISE obsłuży infolinie dla przedsiębiorców

Spółka InteliWISE wygrała przetarg na obsługę Centrum Pomocy Przedsiębiorcy (CPP). Umowa podpisana przez pioniera technologii AI z Ministerstwem Rozwoju Pracy i Technologii, opiewa na blisko 3.5 miliona złotych brutto i obejmuje m.in. wykorzystanie Voicebotów II Generacji do wsparcia Infolinii.