Connect with us

Systemy komunikacji zespołowej Vocovo w KONTELu

SPRZĘT

Systemy komunikacji zespołowej Vocovo w KONTELu

Firma KONTEL, dystrybutor i importer rozwiązań telekomunikacyjnych, audiowizualnych i projektowych dla biznesu, wprowadził do oferty systemy komunikacji zespołowej marki Vocovo, mające zastosowanie w sieciach sklepów, placówkach handlowych, zakładach produkcyjnych, magazynach i w środowisku szpitalnym, czyli wszędzie tam, gdzie komunikacja face to face między pracownikami jest utrudniona. 

Wszyscy jesteśmy klientami, odwiedzamy centra handlowe, robimy zakupy w marketach i na co dzień doświadczamy zróżnicowanej jakości standardów obsługi klienta. Sprawna, dobrze zorganizowana i zautomatyzowana obsługa to oszczędność naszego czasu, nerwów i w konsekwencji pozytywna opinia o sklepie przekazana znajomym czy rodzinie. Zgrany, komunikujący się ze sobą zespół sprzedawców, magazynierów czy personel medyczny, to także wymierna korzyść związana z optymalizacją kosztów zatrudnienia.

Andrzej Wiśniewski, Członek Zarządu KONTEL

Z rozwiązań Vocovo korzysta między innymi lubiana przez Polaków sieć sklepów z ubraniami, obuwiem i wyposażeniem domu, TK Maxx. 

Od roku 1994 firma Vocovo jest liderem innowacyjnej komunikacji zespołowej. Jej rozwiązania pozwalają wdrażającym je organizacjom biznesowym osiągać lepszą efektywność, a ich klientom oferują sprawną obsługę wynikającą z połączenia pasji do pracy grupowej z zaawansowaną technologią. 

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE