Mistrz w swojej klasie

Zwolenników rozwiązań aplikacyjnych do obsługi połączeń wychodzących lub przychodzących jest zapewne tyle samo, co zwolenników rozwiązań sprzętowych. I chociaż można w dużym uproszczeniu przyjąć, że sprzęt zbiera tylko kurz, to – gdy mówimy o jakości i efektywności – przestaje mieć to jakiekolwiek znaczenie.

Zwolenników rozwiązań aplikacyjnych do obsługi połączeń wychodzących lub przychodzących jest zapewne tyle samo, co zwolenników rozwiązań sprzętowych. I chociaż można w dużym uproszczeniu przyjąć, że sprzęt zbiera tylko kurz, to – gdy mówimy o jakości i efektywności – przestaje mieć to jakiekolwiek znaczenie.

W nasze ręce wpadł ostatnio telefon stacjonarny IP marki Polycom o oznaczeniu VVX 350. Testowaliśmy już model 150 jak i 450 dedykowany użytkownikom niewymagającym (ten pierwszy) i oczekującym po telefonie dużo bardziej specyficznych możliwości (ten drugi). Dzisiaj przyszedł czas sprawdzić, jak prezentuje się model dedykowany pracownikom operacyjnym – na przykład w contact center[2].

Polycom VVX 350

Model VVX 350 dedykowany jest głównie małym i średnim firmom. Doskonale jednak sprawdza się w biurach obsługi klienta i back office[3] z uwagi na swoją wytrzymałość, ilość obsługiwanych linii telefonicznych, porty USB oraz 3,5” kolorowy ekranLCD. Rzecz jasna dyskusyjnym może być fakt czy pracownik contact center potrzebuje tak duży ekran w nabiurkowym telefonie, gdy musi skupić się na tym nieco większym (15 – 20 calowym w komputerze). Na korzyść tego telefonu przemawiają jego cechy, które właśnie ten model posiada.

A jest nim obsługa aż 6-ciu linii telefonicznych (w rozwiązaniach soft-phone często nieosiągalne; np. ZoIPER ma maksymalnie 6 linii, gdy Polycom VVX 601 – aż 16). Drugą cechą, która przemawia na korzyść rozwiązania Polycomu jest jakość dźwięku HD w połączeniu z Polycom Acoustic Fence i Acoustic Clarity Technology. Długo można byłoby się o dźwięku rozpisywać, ale odbiór rozmowy przez samego klienta, jak i telemarketera, jest dużo lepszy niż w przypadku innych, dostępnych na rynku telefonów nabiurkowych dedykowanych call center[4].  A chyba nikogo nie trzeba już przekonywać, że zadowolenie klienta[1] nie ogranicza się tylko do rozwiązania problemu, z którym dzwoni, lecz także od jakości technicznej i parametrów samej rozmowy. Zadowolony klient to lepsze CX[5] i pośrednio wyższy NPS[6]

VVX 350 to dwa porty Etheret 10/100/1000, dwa porty USB 2.0 oraz wsparcie dla Skype for Business on-Premise) ze zintegrowanym kalendarzem. Podobnie jak model VVX 150 – telefon można ustawić w dwóch wygodnych pozycjach dzięki czemu zwiększa się ergonomia pracy z aparatem. 

Podsumowując: Polycom VVX 350 to klasyczny telefon nabiurkowy wykonany z twardego, odpornego na zarysowania tworzywa sztucznego, czarny matowy kolor oraz ergonomiczne, wklęsłe klawisze. Całość ubrana w 3,5” kolorowy wyświetlacz LCD (320×240 pix). 

Materiał powstał przy współpracy z firmą Veracomp, dystrybutora sprzętu marki Polycom. Autorem tekstu jest redakcja CCNEWS.pl

Słownik
1. zadowolenie klienta. Zobacz poziom zadowolenia klienta. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0 Pin it 0 Share 0
2. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
3. back office. Dział firmy / organizacji odpowiedzialny za realizację procesów posprzedażowych. Dba o prawidłowy przebieg procesu obsługowego. Do zadań pracowników…
4. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
5. CX. Zobacz customer experience. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0 Pin it 0 Share 0
6. NPS. z ang. net promotion score. NPS to syntetyczny wskaźnik kondycji naszej marki, ale w szerszym ujęciu również narzędzie…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *