Mistrz w swojej klasie

Zwolenników rozwiązań aplikacyjnych do obsługi połączeń wychodzących lub przychodzących jest zapewne tyle samo, co zwolenników rozwiązań sprzętowych. I chociaż można w dużym uproszczeniu przyjąć, że sprzęt zbiera tylko kurz, to – gdy mówimy o jakości i efektywności – przestaje mieć to jakiekolwiek znaczenie.

Zwolenników rozwiązań aplikacyjnych do obsługi połączeń wychodzących lub przychodzących jest zapewne tyle samo, co zwolenników rozwiązań sprzętowych. I chociaż można w dużym uproszczeniu przyjąć, że sprzęt zbiera tylko kurz, to – gdy mówimy o jakości i efektywności – przestaje mieć to jakiekolwiek znaczenie.

W nasze ręce wpadł ostatnio telefon stacjonarny IP marki Polycom o oznaczeniu VVX 350. Testowaliśmy już model 150 jak i 450 dedykowany użytkownikom niewymagającym (ten pierwszy) i oczekującym po telefonie dużo bardziej specyficznych możliwości (ten drugi). Dzisiaj przyszedł czas sprawdzić, jak prezentuje się model dedykowany pracownikom operacyjnym – na przykład w contact center.

Polycom VVX 350

Model VVX 350 dedykowany jest głównie małym i średnim firmom. Doskonale jednak sprawdza się w biurach obsługi klienta i back office z uwagi na swoją wytrzymałość, ilość obsługiwanych linii telefonicznych, porty USB oraz 3,5” kolorowy ekranLCD. Rzecz jasna dyskusyjnym może być fakt czy pracownik contact center potrzebuje tak duży ekran w nabiurkowym telefonie, gdy musi skupić się na tym nieco większym (15 – 20 calowym w komputerze). Na korzyść tego telefonu przemawiają jego cechy, które właśnie ten model posiada.

A jest nim obsługa aż 6-ciu linii telefonicznych (w rozwiązaniach soft-phone często nieosiągalne; np. ZoIPER ma maksymalnie 6 linii, gdy Polycom VVX 601 – aż 16). Drugą cechą, która przemawia na korzyść rozwiązania Polycomu jest jakość dźwięku HD w połączeniu z Polycom Acoustic Fence i Acoustic Clarity Technology. Długo można byłoby się o dźwięku rozpisywać, ale odbiór rozmowy przez samego klienta, jak i telemarketera, jest dużo lepszy niż w przypadku innych, dostępnych na rynku telefonów nabiurkowych dedykowanych call center.  A chyba nikogo nie trzeba już przekonywać, że zadowolenie klienta nie ogranicza się tylko do rozwiązania problemu, z którym dzwoni, lecz także od jakości technicznej i parametrów samej rozmowy. Zadowolony klient to lepsze CX i pośrednio wyższy NPS

VVX 350 to dwa porty Etheret 10/100/1000, dwa porty USB 2.0 oraz wsparcie dla Skype for Business on-Premise) ze zintegrowanym kalendarzem. Podobnie jak model VVX 150 – telefon można ustawić w dwóch wygodnych pozycjach dzięki czemu zwiększa się ergonomia pracy z aparatem. 

Podsumowując: Polycom VVX 350 to klasyczny telefon nabiurkowy wykonany z twardego, odpornego na zarysowania tworzywa sztucznego, czarny matowy kolor oraz ergonomiczne, wklęsłe klawisze. Całość ubrana w 3,5” kolorowy wyświetlacz LCD (320×240 pix). 

Materiał powstał przy współpracy z firmą Veracomp, dystrybutora sprzętu marki Polycom. Autorem tekstu jest redakcja CCNEWS.pl

Total
5
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Plantronics wprowadza Calisto

Firma Plantronics wprowadza na rynek przenośny, osobisty zestaw głośnomówiący Calisto 3200 i Calisto 5200. Mona go będzie podłączyć do komputera lub urządzenia mobilnego. Oferujące dźwięk 360 stopni, a także charakteryzujące się prostą konstrukcją typu plug-and-play urządzenia Calisto 3200 i Calisto 5200 umożliwiają pojedynczym użytkownikom, a nawet grupom osób, prowadzenie profesjonalnych telekonferencji z dowolnego pomieszczenia, również poza siedzibą firmy.
więcej

25 lat nowoczesnego telefonu konferencyjnego

Dwadzieścia pięć lat temu Polycom wprowadził swój charakterystyczny, trójramienny telefon konferencyjny i zrewolucjonizował sposób komunikacji w miejscu pracy. Zaprezentowane ćwierć wieku temu urządzenie, wyróżniające się charakterystycznym kształtem i wyjątkową jakością dźwięku, szybko stało się popularnym telefonem konferencyjnym, sprzedając się w milionach sztuk.