Connect with us

Capgemini otwiera się na Lublin

OUTSOURCING

Capgemini otwiera się na Lublin

Światowy lider w dziedzinie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej oraz drugi największy pracodawca sektora nowoczesnych usług biznesowych w Polsce, otwiera swoje kolejne centrum w nowej lokalizacji. Do oddziałów w Krakowie, Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach i Opolu dołączy Lublin – najbardziej dynamiczny ośrodek rozwoju branży IT na wschodzie kraju.

Capgemini zatrudnia obecnie ponad 8 000 ekspertów w Polsce oraz ponad 200 000 pracowników na całym świecie. Firma specjalizuje się we wdrażaniu cyfrowych innowacji dla biznesu, w rozwiązaniach z zastosowaniem automatyzacji i robotyzacji, sztucznej inteligencji, transferu danych i procesów w chmurze.

Lubelska branża informatyczna notuje jeden z najwyższych wzrostów liczby firm tego sektora w Polsce. Nasze miasto posiada bogate zaplecze edukacyjne z szeregiem uczelni kształcących studentów na kierunkach informatycznych. Potencjalnym inwestorom oferujemy wysoko wykwalifikowaną kadrę specjalistów w dziedzinie IT, co gwarantuje szybki i sprawny proces rekrutacji. Zawsze cieszy mnie fakt, że nowi inwestorzy podkreślają wybór naszego miasta, ze względu na dynamiczny rozwój Lublina.

Krzysztof Żuk, Prezydent Miasta Lublin

Dziś na 5 wydziałach informatycznych lubelskich uczelni kształci się niemal 5,5 tysięcy studentów, a ich mury opuszcza rocznie ponad 900 absolwentów kierunków informatycznych i pokrewnych. Dodajmy to tego prawie 6,5 tysiąca studentów zagranicznych z ponad 90 krajów świata, którzy posługują się swoim językiem ojczystym.

Wybór Lublina to dla Capgemini naturalna ścieżka rozwoju na rynku polskim. Wśród decydujących czynników znalazła się przede wszystkim specjalizacja miasta w branży IT, wysoka dostępność wykwalifikowanej kadry oraz osób z odpowiednimi umiejętnościami językowymi czy też dobrze wypracowany ekosystem powiązań firm z ich otoczeniem biznesowym i akademickim. Rekrutacja już trwa, obecnie mamy w planie zatrudnienie ponad 100 osób, a pierwsze osoby rozpoczną pracę już w połowie lutego. Do naszego zespołu szukamy ludzi otwartych, komunikatywnych i zaangażowanych, którym zapewnimy szkolenia wprowadzające, w tym także technologiczne, oraz możliwość dalszego rozwoju w ramach naszej organizacji.

Dominika Kowalska, Vice President, Head of Eastern Europe Managed Service Capgemini

W Lublinie Capgemini otworzy dział wsparcia technicznego dla klientów z obszaru Cloud Infrastructure Services. Oddziały tego typu znajdują się już w Krakowie, Katowicach i Opolu. Pracuje tam łącznie ponad 2300 specjalistów, świadczących usługi w 20 językach dla klientów z całego świata.

Do lubelskiego centrum poszukujemy osób płynnie mówiących po angielsku, niemiecku, francusku i holendersku. Jesteśmy otwarci zarówno na osoby dopiero zaczynające swoją karierę zawodową, jak również na specjalistów z doświadczeniem w obszarze IT, a w szczególności w zarządzania infrastrukturą, systemami i procesami. Co nas wyróżnia jako firmę? Przede wszystkim świetna atmosfera pracy, duża różnorodność w zakresie ról i możliwości rozwoju, przy zachowaniu wysokich standardów pracy. Rozwój naszych pracowników jest dla nas bardzo ważny. Pracujemy razem i świętujemy razem. Staramy się zapewnić naszym pracownikom przyjazną atmosferę, niezapomniane momenty i integrację w postaci licznych spotkań pracowników i ich rodzin. Jesteśmy też firmą odpowiedzialną społecznie – realizujemy wiele inicjatyw z obszaru CSR, dostosowanych do potrzeb lokalnych.

Barbara Makowska, Global HR Business Partner, Capgemini

Firma dba przede wszystkim o kompleksowe wdrożenie nowych pracowników, posiada bogatą ofertę szkoleń (w Polsce i za granicą), oferuje dopłaty do studiów podyplomowych czy certyfikatów, a także dostęp do baz wiedzy. Każda osoba otrzymuje szeroki pakiet dodatków pozapłacowych, w skład których wchodzą: prywatna opieka medyczna (również dla członków rodziny), dodatkowe ubezpieczenie, kwartalne bonusy, również za polecenie swoich znajomych do pracy w Capgemini, a także dodatek płacowy związany z wykorzystywanym językiem obcym w pracy (tzw. language premium). W Capgemini pracownicy mają dostęp do platformy kafeteryjnej, czyli każdy wybiera indywidualnie te benefity, które są w danej sytuacji najbardziej atrakcyjne: może to być wyjście do kina lub karta sportowa.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE