Connect with us

TK Telekom obsłuży infolinię PKP Intercity

OUTSOURCING

TK Telekom obsłuży infolinię PKP Intercity

TK Telekom, spółka z grupy Netia, obsłuży infolinię dedykowaną pasażerom PKP Intercity. Właśnie rozstrzygnięto przetarg na jej obsługę przez najbliższe dwa lata. 

PKP Intercity przetarg ogłosiło w sierpniu ubiegłego roku. Mimo długiego terminu na nadsyłanie ofert (2.10.2018) – złożono tylko jedną – TK Telekom właśnie. Spółka miała wnieść w chwili podpisania umowy zabezpieczenie w wysokości 10% całkowitej wartości umowy brutto (bez prawa opcji).

Całkowita wartość zamówienia to niemal 4,5 mln zł. Głównym kryterium udzielenia zamówienia była cena (waga 80). Drugim było kryterium jakościowe, polegające na terminowym wdrożeniu systemu ticketowego (waga 20).

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE