Connect with us

Multikino uruchomiło infolinię

OUTSOURCING

Multikino uruchomiło infolinię

Obsługą infolinii zajmować się będą dwa call center: Contact Center należące do Arterii S.A. oraz Call and More z Kielc. Infolinia zajmować się będzie udzielaniem pomocy w zakresie rezerwacji biletów na seans z bieżącego repertuaru 20 kin (Multikino ma ich jednak 32). Ponadto zespół informuje o aktualnych ofertach, akcjach specjalnych czy promocjach cenowych. 

– Klientów Multikina wciąż przybywa. Aby móc poświęcić w pełni uwagę ich potrzebom i oczekiwaniom, postanowiliśmy wspomóc się firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi w zakresie call center – mówi dla WirtualneMedia.pl Józef Matuszewski, senior e-commerce specialist w Multikinie.

Rekrutacja telemarketerów do projektu infolinii rozpoczęła się w drugiej połowie listopada ub. roku.

Rosną zyski Multikina 

W okresie od czerwca 2016 do lutego 2018 roku, czyli przez 21 miesięcy, przychody sprzedażowe Multikina wyniosły 652,93 mln zł, co wobec 603,72 mln zł wpływów przez 23 miesiące od lipca 2014 do maja 2016 roku oznacza wzrost o 8,1 proc. Koszty sprzedaży wzrosły z 453,8 do 476,29 mln zł (+4,9 proc.). 

W omawianym okresie Multikino zanotowało 482,83 mln zł wpływów ze sprzedaży biletów i reklam (wobec 457,43 mln zł w poprzednim okresie), 166,43 mln zł ze sprzedaży przekąsek i napojów w kinach (w poprzednim okresie było to 142,99 mln zł) oraz 3,67 mln zł z wynajmu (wobec 3,55 mln zł w poprzednim okresie). 

Obecnie Multikino jest operatorem 32 kin w 27 miastach Polski z łączną liczbą 257 ekranów.

Źródło: Wirtualnemedia / opr. wł.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE