Connect with us

K2 Podcast: Jak obsługiwać klientów lepiej? 10 tipów

PODCAST

K2 Podcast: Jak obsługiwać klientów lepiej? 10 tipów

Jak obsługiwać klientów lepiej, sprawniej i milej dla nich samych? Czym jest naturalność, prostota języka i dążenie do rozwoju osobistego? O tym w dzisiejszym odcinku podkastu K2 Podcast, w którym nasi prowadzący dzielą się swoimi tipami na doskonałą według nich obsługę klienta 🙂

Zapraszamy do wysłuchania porannego bloku podkastu K2 Podcast. O 15:00 jak zwykle druga część!

Część I:

Część II:

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE