Connect with us

Rusza przetarg na obsługę infolinii NFZ

OUTSOURCING

Rusza przetarg na obsługę infolinii NFZ

Narodowy Fundusz Zdrowia ogłosił przetarg na obsługę Telefonicznej Informacji Pacjenta (TIP). Outsourcingowe call center będzie zobowiązane do prowadzenia jej przez dwa kolejne lata. Szacunkowa wartość zamówienia to 10,355 mln zł (bez VAT).

Na 20 lutego wyznaczono termin składania ofert. Przystępujący do przetargu muszą wnieść 200 tys. zł wadium. Cena nie będzie jednak w pełni decydującym warunkiem (tylko 50). Oferenci mają także zaproponować swoje standardy i jakość obsługi infolinii (waga 50).

Wykonawca obsługi pacjentów NFZ, poza odbieraniem telefonów ma także obsługiwać pocztę e-mail także komunikator webchat. Usługa ma być świadczona przez całą dobę 7 dni w tygodniu ze 100% dostępnością dla klientów.

Wykonawca ma też umożliwić przełączanie rozmów oraz przekierowywanie e-maili do zewnętrznych infolinii (np. onkologicznej). Wykonawca ma zapewnić również utrzymanie systemu IVR (ang. Interactive Voice Response) oraz pełne raportowanie i udostępnianie raportów on-line. 

W ramach obowiązków wykonawcy będzie miał za zadanie opracować zasady funkcjonowania i procedur zarządzania infolinią, przeprowadzania testów kompetencyjnych telemarketerów oraz szkoleń i egzaminów konsultantów TIP.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE