Connect with us

W e-sklepach spożywczych jakość produktu i… obsługi klienta najważniejsza

BADANIA / POLSKA

W e-sklepach spożywczych jakość produktu i… obsługi klienta najważniejsza

Jakość obsługi klienta tak samo ważna jak najwyższa jakość produktów spożywczych – wynika z raportu „E-Grocery w Polsce – zakupy spożywcze on-line” przygotowanego na zlecenie Polskiej Izby Gospodarki Elektronicznej. 

37% klientów kupujących w internetowych sklepach spożywczych uważa, że kontakt jak i jakość produktów są równie ważne i stawiają je na pierwszym miejscu na liście oczekiwań względem e-sklepu spożywczego.

Rynek e-grocery przeżywa swój renesans po tym, jak ustawowo ograniczono handel w sklepach stacjonarnych w niedzielę. I choć zakupy w internetowych sklepach spożywczych robimy głównie w miejscu pracy, to powoli zmienia się to. Do niedawna zakupy tego typu w sklepach internetowych robiliśmy w tygodniu, obecnie 1/3 robi to w weekendy. Jednak – jak zauważają autorzy badania – dzień nie gra już tak decydującej roli jak kiedyś. 

Klienci sklepów on-line robią zakupy raz w miesiącu (32%), ale niemal tyle samo (31%) dwa razy w miesiącu. Co ciekawe i jedni, i drudzy odznaczają się wysoką lojalnością (57% deklaruje ponowienie zakupów).

89% respondentów uważa, że zakupy on-line to duża oszczędność czasu.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top