Connect with us

Po Orange i Play przyszedł czas na T-Mobile

IN-HOUSE

Po Orange i Play przyszedł czas na T-Mobile

T-Mobile Polska poinformowała o rozpoczęciu sprzedaży ubezpieczeń dla swoich klientów we współpracy z MetLife. To kolejny po Orange i Play operator telekomunikacyjny, który zdecydował się na taką współpracę.

MetLife jest pionierem i liderem sprzedaży w tej kategorii usług ubezpieczeniowych. Rozwijamy nasz model współpracy już od 15 lat. Mamy godnych zaufania Partnerów oraz wyjątkowe doświadczenie i kompetencje w tym obszarze. Cieszymy się, że mogliśmy nawiązać współpracę z T-Mobile.

Bartłomiej Woźniak, Dyrektor Pionu Klienta Instytucjonalnego w MetLife

T‑Mobile, chcąc zapewnić swoim klientom kompleksowe rozwiązania, wprowadza do swojej oferty ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz zdrowotne. Usługa „Ochrona na Wypadek” zapewni wsparcie finansowe dla Ubezpieczonego i jego bliskich w trudnych życiowych sytuacjach, m.in. pozwoli sfinansować pobyt w szpitalu na skutek nieszczęśliwego wypadku Ubezpieczonego czy w przypadku jego śmierci wskutek nieszczęśliwego wypadku komunikacyjnego otrzymać przez uposażonych nawet 200 000 zł.” – czytamy w oświadczeniu spółki T-Mobile Polska.

Metlife współpracuje już z takimi operatorami telekomunikacyjnymi jak Orange i Play. Za obsługę zainteresowanych klientów odpowiedzialne będą outsoucingowe call centers współpracujące z ubezpieczycielem. 

Pierwszy miesiąc ochrony ubezpieczeniem jest bezpłatny. Miesięczne składki zaczynają się już od 12,50 zł i są wygodne w opłacie, bo doliczane do rachunku od T‑Mobile. Z oferty mogą skorzystać indywidualni abonamentowi klienci operatora w wieku od 18 do 65 lat, zamieszkali na terenie Polski. Umowę można zawrzeć po uprzednim kontakcie telefonicznym ze strony konsultanta, a ochrona zaczyna się już następnego dnia po rozmowie.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE