Asystent Google porozmawia z Play

Dzięki integracji PLAY z Asystentem poprzez platformę Actions on Google, klienci za pomocą komend głosowych będą mogli porozmawiać z PLAY i między innymi sprawdzić nowości w ofercie operatora. Aby rozpocząć konwersację wystarczy powiedzieć „OK Google, Porozmawiaj z Play” lub „OK Google, zapytaj Play co nowego?”

Dzięki integracji PLAY z Asystentem poprzez platformę Actions on Google, klienci za pomocą komend głosowych będą mogli porozmawiać z PLAY i między innymi sprawdzić nowości w ofercie operatora. Aby rozpocząć konwersację wystarczy powiedzieć  „OK  Google, Porozmawiaj z Play” lub „OK Google, zapytaj Play co nowego?”

PLAY od kilku miesięcy współpracuje z Google nad stworzeniem integracji, umożliwiającej  bardziej spersonalizowaną obsługę zapytań kierowanych do Asystenta, a dotyczących np. oferty operatora. Celem firmy jest udostępnienie klientom PLAY dodatkowego kanału wsparcia, który odpowie na wiele pytań związanych z korzystaniem z telefonu w sieci PLAY.

W pierwszej fazie projektu bot Danny, wirtualny asystent PLAY, stworzony jako akcja dla Asystenta Google, odpowiada na pytania dotyczące oferty lub pomaga rozwiązać napotkane trudności techniczne. Już teraz trwają również dalsze prace mające na celu umożliwienie klientom głosowe zarządzanie ich własnym kontem, stanem rozliczeń i uruchamianiem nowych usług.

Współpraca z Google wpisuje się idealnie w naszą strategię digitalową, w której staramy się uprościć kontakt klienta z PLAY – komentuje współpracę Michał Sobolewski CMO PLAY. To dopiero pierwszy krok w ekscytującym projekcie, który daje nam i klientom w zasadzie nieograniczone możliwości.

Klienci mogą korzystać z Asystenta Google na telefonach z systemem Android (od wersji 5), a posiadacze urządzeń iOS będą mogli pobrać z App Store aplikację Asystent Google. Asystent będzie także dostępny na dedykowanych modelach słuchawek. Usługa będzie dostępna dla użytkowników w ciągu najbliższych tygodni. Operator nie wymaga instalowania żadnych dodatkowych aplikacji.

W listopadzie w ramach strategii digitalowej PLAY uruchomił chatbota Danny. Sztuczna inteligencja w ramach programu pilotażowego z powodzeniem obsługuje w komunikatorze online podstawowe pytania kilku tysięcy klientów oferty na kartę.

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *