Connect with us

Rekrutacja do Jury konkursu Telemarketer Roku 2019

AKTUALNOŚCI

Rekrutacja do Jury konkursu Telemarketer Roku 2019

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB już po raz jedenasty organizuje konkurs Telemarketer Roku. To jedyne takie wydarzenie dla branży contact center, w którym nagradzani są konsultanci telefoniczni. Od 7 do 17 stycznia 2019 można zgłaszać swoje kandydatury do Jury konkursu. 

Celem konkursu Telemarketer Roku jest promocja i zwiększenie prestiżu pracy konsultanta oraz promocja najlepszych standardów i praktyk w zdalnej obsłudze klienta. W ramach konkursowego zgłoszenia przesyłane są trzy rozmowy konsultanta, które zostaną ocenione przez Jury. W tegorocznej edycji pojawi się kilka nowości, m.in. każdy uczestnik otrzyma informację o liczbie zdobytych punktów oraz wskazówki nad czym powinien pracować, aby zwiększyć swoją szansę na tytuł Telemarketera Roku w przyszłości. Ponadto przyznana zostanie Nagroda Specjalna za obsługę w kanale Czat.

SMB zaprasza osoby, które chcą budować profesjonalny wizerunek branży contact center, do zgłaszania swoich kandydatur do konkursowego Jury. Zainteresowani powinni bezpośrednio pracować z konsultantami co najmniej 3 lata i obejmować takie stanowiska jak: Trener, Kierownik Projektu, Manager ds. Jakości, Dyrektor Operacyjny, Szef Szkoleń i tym podobne. Udział w pracach Jury prestiżowego konkursu to niesamowita przygoda i wielkie wyróżnienie. Zgłoszenia do Jury przyjmowane są od 7 do 17 stycznia 2019 na stronie https://telemarketerroku.pl/jury

Zgłoszenia do konkursu Telemarketer Roku 2019 będą przyjmowane w dwóch terminach:

I termin: 11 luty – 8 marca 2019 roku; 

II termin 11-15 marca 2019 roku. 

Patronem medialnym konkursu od niemal
początku jego istnienia jest portal CCNEWS.PL

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE