Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

cold calling

to kontaktowanie się z osobami, zwykle za pomocą telefonu, które nie znają osoby dzwoniącej i nie spodziewają się takiego kontaktu. Jest to np. kontakt handlowca z potencjalnym klientem w celu zaproponowania produktu czy usługi.

K2 Podcast: omnichannel, AI, IVR i inne tematy…

Dlaczego tak naprawdę powinniśmy stawiać na omnichannel? Czy klienci chcą z nami mieć kontakt na stałe? A może wyręczy nas w tym AI? O wielu ważnych (i mniej ważnych) tematach rozmawiamy z gościem programu, Krzysztofem Guzikowskim z firmy Altar.

Dlaczego, tak naprawdę, powinniśmy stawiać na omnichannel? Czy klienci chcą z nami mieć kontakt na stałe? A może wyręczy nas w tym AI? O wielu ważnych (i mniej ważnych) tematach rozmawiamy z gościem programu, Krzysztofem Guzikowskim z firmy Altar. 

Nasz gość okazał się dobrym przewodnikiem nie tylko w tematach „Future is now”, ale oprowadził słuchaczy i prowadzących po meandrach „podupadającego na zdrowiu”, ale w dalszym ciągu poczciwego rozwiązania IVR oraz metodach profilowania klientów i to bez ważnej legitymacji przewodnika PTTK.

Zapraszamy do wysłuchania porannego bloku podkastu K2 Podcast. O 15:00 jak zwykle druga część!

Część I:

Część II:

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy