Connect with us

K2 Podcast: omnichannel, AI, IVR i inne tematy…

PODCAST

K2 Podcast: omnichannel, AI, IVR i inne tematy…

Dlaczego, tak naprawdę, powinniśmy stawiać na omnichannel? Czy klienci chcą z nami mieć kontakt na stałe? A może wyręczy nas w tym AI? O wielu ważnych (i mniej ważnych) tematach rozmawiamy z gościem programu, Krzysztofem Guzikowskim z firmy Altar

Nasz gość okazał się dobrym przewodnikiem nie tylko w tematach „Future is now”, ale oprowadził słuchaczy i prowadzących po meandrach „podupadającego na zdrowiu”, ale w dalszym ciągu poczciwego rozwiązania IVR oraz metodach profilowania klientów i to bez ważnej legitymacji przewodnika PTTK.

Zapraszamy do wysłuchania porannego bloku podkastu K2 Podcast. O 15:00 jak zwykle druga część!

Część I:

Część II:

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top