Connect with us

SMS-y po raz kolejny wspierają organizacyjnie i finansowo WOŚP

TELEKOMUNIKACJA

SMS-y po raz kolejny wspierają organizacyjnie i finansowo WOŚP

Co roku Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy jednoczy ludzi wokół słusznego celu. Tak potężne wydarzenie angażujące pracę tysięcy osób wymaga odpowiedniej organizacji. SMS-y już od kilku lat wspomagają działania organizatorów tej imprezy usprawniając zakrojoną na szeroką skalę komunikację między nimi. Dodatkowo, po raz trzeci z rzędu, dostawca usługi SerwerSMS.pl będzie integratorem SMS-ów Premium, które zasilają zbiórkę WOŚP.

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to szeroko zakrojona impreza masowa przeprowadzana w krótkim czasie i wymagająca tym samym prostych, szybkich, niezawodnych oraz zasięgowych rozwiązań zarządczo-komunikacyjnych. Jak pokazuje ostatnie badanie „Komunikacja SMS w Polsce” narzędziem, które odpowiada na te potrzeby jest SMS. Krótka i treściwa forma wiadomości oraz natychmiastowość zarówno przekazu jak i odbioru pozwalają na globalną komunikację między organizatorami, sztabami czy wolontariuszami w czasie rzeczywistym, wpływając tym samym na sprawniejszą realizację założonych zadań.

SMS-y pozwalają znacznie szybciej dotrzeć  z ważnymi komunikatami do naszych odbiorców, czyli 1700 Szefów Sztabów 27. Finału WOŚP. Od kilku lat widzimy, że skuteczność SMS-ów jest bardzo wysoka, ponieważ każdy nosi przy sobie telefon, a komunikacja zbiorcza ułatwia dotarcie do dużej grupy odbiorców w jednym momencie.

Anna Ulanowska z Działu Obsługi Sztabów

Wielka Orkiestra Świątecznej pomocy wymaga komunikacji masowej, która zadziała niezwłocznie w sytuacji dynamicznej.

Dzięki masowej wysyłce SMS możemy natychmiast wysłać informację do wszystkich wolontariuszy, którzy z nami współpracują. Ta forma komunikacji jest dostępna dla każdego, a ponadto nie jest przeładowana informacjami (tak jak wiadomości wysyłane za pomocą Internetu). To wszystko sprawia, że zadania, które powinny zostać wykonane natychmiast, są rzeczywiście od razu realizowane.

Jagoda Czerwiec, młodsza specjalistka ds. komunikacji, członek redakcji internetowej WOŚP

Podczas ostatniej zbiórki kwota zebrana przez WOŚP wyniosła ponad 126 milionów złotych, zaś z samych SMS-ów Premium około 3 miliony złotych . Mimo wielu możliwości wsparcia akcji (wpłaty do puszek, aukcje internetowe, przelewy bankowe i inne) darczyńcy z każdym rokiem coraz chętniej przekazują datki właśnie za pomocą SMS-ów. Jak pokazuje wspomniane już badanie zrealizowane przez Platformę SerwerSMS.pl aż 72,1 % respondentów deklaruje, że korzysta z tego typu wiadomości do wsparcia akcji charytatywnych, doceniając szybkość i łatwość takiego rozwiązania.

Telefony mamy dzisiaj niemal wszyscy. Gdziekolwiek jesteśmy możemy wspomóc ulubioną organizację charytatywną poprzez wysyłkę SMS-a Premium. Jest to jedna z najprostszych i najszybszych form wsparcia NGOsów, dlatego warto wdrożyć je w swoich organizacjach. SerwerSMS.pl  kolejny raz pomaga nam integrować wszystkie wysłane przez darczyńców SMS-y i na bieżąco informować, ile osób zaangażowało się w już we wsparcie WOŚP.

Małgorzata Mysłek, koordynator projektów Fundacji WOŚP

Jak pokazuje przykład WOŚP, mimo pojawiających się wciąż nowych i rozwijających się technologii SMS-y gwarantują bezpośrednie, skuteczne, a przy tym tanie dotarcie do odbiorcy.  

Cieszymy się mogąc wspierać swoimi zasobami tak wielką imprezę jak WOŚP i mając swój udział zarówno w procesie jej organizacji, jak i zbiórki datków na szczytne celeWyniki naszej wieloletniej współpracy pokazują, że z pozoru proste i używane do komunikacji prywatnej narzędzie, doskonale sprawdza się w biznesie czy właśnie działalności charytatywnej, wpływając na naprawdę spektakularne efekty akcji. Zawsze na koniec przedsięwzięcia przekazujemy organizatorom dane o liczbie darczyńców, którzy w ten sposób wsparli akcję.

Edyta Godziek, PR & Marketing  Manager w SerwerSMS.pl

Aktualny stan zbiórki WOŚP zgromadzonej za pomocą wiadomości SMS można sprawdzić wchodząc na stronę: http://smsnawosp.serwersms.pl/

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE