Connect with us

Telefon biurowy IP do zadań specjalnych

SPRZĘT

Telefon biurowy IP do zadań specjalnych

Kiedy potrzebujemy telefonu nabiurkowego do zadań specjalnych, szukamy długo i wszędzie. Porównujemy, analizujemy… z czasem może nawet testujemy. I niestety żaden z nich nie posiada wszystkiego, co potrzebne. Aż do teraz…

Nowy telefon firmy Polycom z serii VVX o najwyższym numerze 450 to prawdziwy mercedes wśród całej gamy telefonów tej serii. Możliwość wpięcia 12 linii telefonicznych. Duży 4,3” kolorowy monitor LCD, dwa porty USB i Ethernet, a także integracja z ponad 60 platformami telekomunikacyjnymi.

Ale nie to stanowi o wartości aparatu. Ważne są jego głęboko ukryte możliwości. Na uwagę zasługuje szczególnie wbudowana w urządzenie przeglądarka internetowa wspierająca HTML5, CSS, SSL i JavaScript. Urządzenie posiada także wsparcie Polycom Apps SDK i implementacje SDF nazwana również jako SDP (Service Data Point) i co – z uwagi na procedury bezpieczeństwa jest ważne – rejestracja zdarzeń wywoływanych na urządzeniu. Istotnym elementem podnoszącym bezpieczeństwo jest także możliwość logowania użytkownika do aparatu, wsparcie szyfrowanych plików konfiguracyjnych oraz provisioning HTTPS i TLS.

Podobnie jak testowany przez nas model VVX 150, VVX 450 charakteryzuje się doskonałą jakością dźwięku (HD). Z pewnością to efekt oferowanej przez Polycom w całej linii VVX funkcję Acoustic Fence, tak bardzo potrzebną w naszych biurach i w call centers. Przyciski głośności działają podobnie jak w telefonach komórkowych. Gdy użyjemy ich podczas rozmowy – zgłośnimy dźwięk rozmowy, gdy rozłączymy się – zgłośnimy multimedia (np. dzwonek telefonu) – fakt ten paradoksalnie nie jest taki oczywisty.

Miłym zaskoczeniem jest także opcja dołączania do rozmowy innych rozmówców. Dzieje się to w nad wyraz intuicyjny sposób i nie wymaga zbyt dużej ilości ruchów ze strony pracownika. 

Zlokalizowane bezpośrednio pod ekranem przyciski przybierają swoje funkcje w zależności od tego, co wykonujemy na urządzeniu. 

Z całą pewnością warto rozważyć wyposażenie biurek pracowników średniego i wyższego szczebla właśnie tym modelem telefonów. Aparat świetnie sprawdzi się także na recepcjach naszych firm.

Materiał powstał przy współpracy z firmą Veracomp, dystrybutora sprzętu marki Polycom. Autorem tekstu jest redakcja CCNEWS.pl

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE