Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Widok 360

Widok 360 stopni na klienta to koncepcja polegająca na możliwości przeglądania i analizowania wszystkich danych, jakie posiadasz na temat każdego pojedynczego klienta w jednym miejscu.

Przy tak dużej ilości danych tworzonych i gromadzonych dla każdego z klientów, możliwość zebrania wszystkich źródeł w jednym miejscu daje Ci możliwość zapewnienia, że rozumiesz potrzeby, życzenia i obawy każdej osoby. W rzeczywistości jest to jednak bardziej skomplikowane.

6 lat Voicetel Communications

11 grudnia minęło dokładnie 6 lat od rozpoczęcia działalności spółki Voicetel Communications S.A. Zobaczmy więc co przez minione 6 lat dokonała spółka.

11 grudnia minęło dokładnie 6 lat od rozpoczęcia działalności spółki Voicetel Communications S.A. Zobaczmy więc co przez minione 6 lat dokonała spółka.

Voicetel Communications to spółka technologiczna, która tworzy rynek Conversational AI. Opracowana przez firmę autorska, unikatowa w skali światowej technologia Brilliance pozwala zautomatyzować procesy obsługi telefonicznej w firmach reprezentujących dowolne branże oraz w contact center[1]. Brilliance, czyli ucząca się sztuczna inteligencja umożliwiająca prowadzenie inteligentnego automatycznego dialogu pomiędzy człowiekiem a maszyną, służy obecnie do komunikacji telefonicznej, może jednak obsługiwać także inne kanały głosowe oraz tekstowe, których wspólnym mianownikiem jest automatyzacja procesów obsługi klienta.

Stworzona przez Dawida Wójcickiego i Krzysztofa Płachtę spółka Voicetel Communications  została zarejestrowana 11 grudnia 2012 roku. W tym też roku dynamicznie zaczęto badać dostępne na rynku technologie, które mogłyby wejść w skład docelowego rozwiązania pozwalającego na swobodną komunikację głosową człowieka z maszyną. Dogłębnie przeanalizowano więc technologie rozpoznawania i syntezy mowy takich firm jak Google, Amazon czy Nuance, a także dostępne rozwiązania NLU i takie języki, jak VoiceXML i AIML.

W oparciu o zmodyfikowany język skryptowy VTML  (Voicetel Markup Language), w 2013 r. świat ujrzał pierwszy prototyp – był to robot prowadzący rozmowę w ramach procesu kalkulacji ceny ubezpieczenia komunikacyjnego. Uzyskiwał on ponad 20 informacji i potrafił wyciągać z nich logiczne wnioski wpływające na przebieg rozmowy.

Szybko jednak przekonano się, że aby móc płynnie rozwijać rozwiązania dla biznesu, koniecznym jest stworzenie własnej technologii. Tak powstała oparta o model wielowymiarowej maszyny stanów technologia Brilliance, umożliwiająca rozumienie intencji rozmówcy i prowadzenie nieliniowego (tj. elastycznego) dialogu.

Brilliance stała się fundamentem kolejnych rozwiązań firmy Voicetel, w tym całej gamy produktów outboundowych oraz rozwijanej przez spółkę Wirtualnej Asystentki dla Biznesu – Dialla for SME.

Stworzone przez firmę w pełni autorskie rozwiązanie technologiczne można z powodzeniem uznać za przełomowe w ogólnoświatowym ujęciu branży Conversational AI. Udało nam je stworzyć pomimo wielu „nie da się” jakie założyciele usłyszeli od 2012 do 2015 roku. Z perspektywy czasu można ocenić, że bez podjęcia wielu śmiałych i czasem kontrowersyjnych decyzji technologicznych spółka nie byłaby dzisiaj w miejscu w którym jest.

Zeszły rok był wyjątkowo intensywny. 22 marca 2018 r. w Warszawie odbyła się premiera Dialla for SME – atrakcyjnego cenowo i prostego w konfiguracji produktu pudełkowego Voicetel, dedykowanego małym i średnim firmom z 18 branż (m.in. motoryzacyjnej, medycznej, finansowej, hotelarskiej, ISP/TV etc.)

Premiera Dialla for SME podczas #gdziejestdialla
w warszawskim Teatrze Kamienica

W minionym roku przedstawiciele firmy pojawili się również na wielu konferencjach związanych z obsługą klienta, innowacyjnością, automatyzacją czy sztuczną inteligencją. Charakterystyczne zielone budki pojawiły się m.in. na Customer Congress, XII Forum Assistance, Festiwalu Call Center[2] oraz na 22. konferencji WallStreet.

Dawid Wójcicki wręcza statuetkę Ambasadora Call Center
Konradowi Rochalskiemu, CEO Voice Contact Center

Z myślą o inwestorach indywidualnych spółka zorganizowała specjalne spotkanie dla Inwestorów Indywidualnych, na którym Prezes Dawid Wójcicki opowiedział o najważniejszych aspektach działalności spółki Voicetel Communications.

Dawid Wójcicki, CEO Voicetel Communications
podczas spotkania z inwestorami indywidualnymi

2018 r. owocował również w nagrody. Rozwiązanie – Lydia, zostało nagrodzone złotem w konkursie INNOVATION 2018, brązową statuetką (główną nagrodą w kategorii Innowacyjność) w konkursie Mixx Awards oraz wyróżnione w konkursie Golden Arrow.

Niemałym wydarzeniem oraz ogromnym wyróżnieniem było również zakwalifikowanie się Prezesa do ścisłego finału tegorocznej edycji EY Entrepreneur Of The Year w kategorii Nowe Technologie i Innowacyjność.

Zarząd Voicetel Communications S.A. wraz z niewielką częścią zespołu.

2018 r. był bardzo obfity w możliwości rozwoju i nowe doświadczenia, jakie przyniosła spółce realizacja rosnącej lawinowo od 2016 r. liczby projektów.

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
1
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

SentiOne analizuje TikToka w Polsce

SentiOne, polska platforma do monitoringu Internetu z wykorzystaniem zaawansowanej sztucznej inteligencji, uruchamia nową, wyczekiwaną przez użytkowników funkcję - monitoring i analizę danych z TikToka.