Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

cold calling

to kontaktowanie się z osobami, zwykle za pomocą telefonu, które nie znają osoby dzwoniącej i nie spodziewają się takiego kontaktu. Jest to np. kontakt handlowca z potencjalnym klientem w celu zaproponowania produktu czy usługi.

6 lat Voicetel Communications

11 grudnia minęło dokładnie 6 lat od rozpoczęcia działalności spółki Voicetel Communications S.A. Zobaczmy więc co przez minione 6 lat dokonała spółka.

11 grudnia minęło dokładnie 6 lat od rozpoczęcia działalności spółki Voicetel Communications S.A. Zobaczmy więc co przez minione 6 lat dokonała spółka.

Voicetel Communications to spółka technologiczna, która tworzy rynek Conversational AI. Opracowana przez firmę autorska, unikatowa w skali światowej technologia Brilliance pozwala zautomatyzować procesy obsługi telefonicznej w firmach reprezentujących dowolne branże oraz w contact center. Brilliance, czyli ucząca się sztuczna inteligencja umożliwiająca prowadzenie inteligentnego automatycznego dialogu pomiędzy człowiekiem a maszyną, służy obecnie do komunikacji telefonicznej, może jednak obsługiwać także inne kanały głosowe oraz tekstowe, których wspólnym mianownikiem jest automatyzacja procesów obsługi klienta.

Stworzona przez Dawida Wójcickiego i Krzysztofa Płachtę spółka Voicetel Communications  została zarejestrowana 11 grudnia 2012 roku. W tym też roku dynamicznie zaczęto badać dostępne na rynku technologie, które mogłyby wejść w skład docelowego rozwiązania pozwalającego na swobodną komunikację głosową człowieka z maszyną. Dogłębnie przeanalizowano więc technologie rozpoznawania i syntezy mowy takich firm jak Google, Amazon czy Nuance, a także dostępne rozwiązania NLU i takie języki, jak VoiceXML i AIML.

W oparciu o zmodyfikowany język skryptowy VTML  (Voicetel Markup Language), w 2013 r. świat ujrzał pierwszy prototyp – był to robot prowadzący rozmowę w ramach procesu kalkulacji ceny ubezpieczenia komunikacyjnego. Uzyskiwał on ponad 20 informacji i potrafił wyciągać z nich logiczne wnioski wpływające na przebieg rozmowy.

Szybko jednak przekonano się, że aby móc płynnie rozwijać rozwiązania dla biznesu, koniecznym jest stworzenie własnej technologii. Tak powstała oparta o model wielowymiarowej maszyny stanów technologia Brilliance, umożliwiająca rozumienie intencji rozmówcy i prowadzenie nieliniowego (tj. elastycznego) dialogu.

Brilliance stała się fundamentem kolejnych rozwiązań firmy Voicetel, w tym całej gamy produktów outboundowych oraz rozwijanej przez spółkę Wirtualnej Asystentki dla Biznesu – Dialla for SME.

Stworzone przez firmę w pełni autorskie rozwiązanie technologiczne można z powodzeniem uznać za przełomowe w ogólnoświatowym ujęciu branży Conversational AI. Udało nam je stworzyć pomimo wielu „nie da się” jakie założyciele usłyszeli od 2012 do 2015 roku. Z perspektywy czasu można ocenić, że bez podjęcia wielu śmiałych i czasem kontrowersyjnych decyzji technologicznych spółka nie byłaby dzisiaj w miejscu w którym jest.

Zeszły rok był wyjątkowo intensywny. 22 marca 2018 r. w Warszawie odbyła się premiera Dialla for SME – atrakcyjnego cenowo i prostego w konfiguracji produktu pudełkowego Voicetel, dedykowanego małym i średnim firmom z 18 branż (m.in. motoryzacyjnej, medycznej, finansowej, hotelarskiej, ISP/TV etc.)

Premiera Dialla for SME podczas #gdziejestdialla
w warszawskim Teatrze Kamienica

W minionym roku przedstawiciele firmy pojawili się również na wielu konferencjach związanych z obsługą klienta, innowacyjnością, automatyzacją czy sztuczną inteligencją. Charakterystyczne zielone budki pojawiły się m.in. na Customer Congress, XII Forum Assistance, Festiwalu Call Center oraz na 22. konferencji WallStreet.

Dawid Wójcicki wręcza statuetkę Ambasadora Call Center
Konradowi Rochalskiemu, CEO Voice Contact Center

Z myślą o inwestorach indywidualnych spółka zorganizowała specjalne spotkanie dla Inwestorów Indywidualnych, na którym Prezes Dawid Wójcicki opowiedział o najważniejszych aspektach działalności spółki Voicetel Communications.

Dawid Wójcicki, CEO Voicetel Communications
podczas spotkania z inwestorami indywidualnymi

2018 r. owocował również w nagrody. Rozwiązanie – Lydia, zostało nagrodzone złotem w konkursie INNOVATION 2018, brązową statuetką (główną nagrodą w kategorii Innowacyjność) w konkursie Mixx Awards oraz wyróżnione w konkursie Golden Arrow.

Niemałym wydarzeniem oraz ogromnym wyróżnieniem było również zakwalifikowanie się Prezesa do ścisłego finału tegorocznej edycji EY Entrepreneur Of The Year w kategorii Nowe Technologie i Innowacyjność.

Zarząd Voicetel Communications S.A. wraz z niewielką częścią zespołu.

2018 r. był bardzo obfity w możliwości rozwoju i nowe doświadczenia, jakie przyniosła spółce realizacja rosnącej lawinowo od 2016 r. liczby projektów.

Total
1
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Ruszyła rekrutacja na IV edycję Studium Menedżera Contact Center

W czerwcu rozpoczęła się rekrutacja na IV edycję Studium Menedżer Contact Center. Studium to jedyny w Polsce, unikalny na skalę europejską program edukacyjny o randze akademickiej dedykowany team leaderom, kierownikom, supervisorom, specjalistom cc oraz osobom aspirującym do zarządzania całymi jednostkami zdalnej obsługi klienta i sprzedaży.
więcej

Czytelniejsze bilety PKP ułatwieniem dla klientów

PKP Intercity zaprezentowało nowy wzór biletu internetowego. Dzięki odświeżonej szacie graficznej stał się on bardziej czytelny zarówno dla pasażerów, jak i drużyn konduktorskich. Wyeksponowano na nim najważniejsze dane o podróży, dzięki czemu pasażer bez problemu odnajdzie najważniejsze informacje.
więcej

Netia rozpoczyna współpracę z Zenifero

Zarząd spółki TenderHut S.A. poinformował o podpisaniu umowy między Zonifero S.A., spółką zależną należącą do Grupy a liderem rynku telekomunikacyjnego Netia S.A.. Współpraca będzie opierać się na modelu „white label”, czyli w tym przypadku na sprzedaży rozwiązań Zonifero w brandingu i pod marką partnera handlowego, spółki Netia.
więcej

Wizualizacje w umowach? Prawo ma być przejrzyste i pomagać

Design thinking, sztuczna inteligencja, badanie potrzeb i doświadczeń użytkowników mają zrewolucjonizować rynek prawniczy. Coraz więcej firm dąży do jak największego uproszczenia swoich działań prawnych. Również sądy szukają sposobów, żeby być miejscem bardziej przyjaznym i dostępnym dla petentów.