Connect with us

K2 Podcast: Podsumowanie roku 2018

PODCAST

K2 Podcast: Podsumowanie roku 2018

Rok 2018 to nie tylko rok RODO, jak wskazuje wielu przedstawicieli branży customer care i contact center. Dlatego postanowiliśmy się przyjrzeć co takiego wydarzyło się na tym rynku w minionych 12 miesiącach. Patrzymy na sprzedaż i obsługę klienta. Będzie ciekawie 🙂

W dzisiejszym odcinku Karol Bancerz i Karol Bartkowski podsumowują mijający dzisiaj rok 2018 r. Choć to subiektywne podsumowanie roku, to nie brakuje w nim wydarzeń innych niż wejście w życie nowych przepisów ochrony danych osobowych (RODO). A będzie sporo o wydarzeniach z rynku branży call center, re-brandingach firmy czy zmianach kadrowych. Będzie też kilka przykrych spraw… ale nie uprzedzając faktów – zapraszamy do wysłuchania kolejnego odcinka podkastu K2 Podcast.

Część I:

Część II:

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE