Connect with us

Polskie Forum Call Center kończy działalność

AKTUALNOŚCI

Polskie Forum Call Center kończy działalność

Założona w 2014 roku przez Macieja Busia marka i projekt Polskie Forum Call Center kończy swoją działalność – poinformował jej prezes i założyciel podczas dzisiejszej transmisji live w serwisie Facebook.com. Choć fundacja formalnie zaczęła działalność pod koniec 2014 roku, to działała od 2008 realizując szereg projektów edukacyjnych, prowadząc serwisy informacyjne i organizując szereg eventów i spotkań branżowych.

– Dzisiaj, 31 grudnia 2018 roku jest ostatnim dniem działalności marki Forum Call Center oraz Polskiego Forum Call Center. Tak, zamykam Forum Call Center i jest to decyzja, która podziała dla mnie bardzo oczyszczająco oraz bardzo motywująco – powiedział Maciej Buś.

Podczas transmisji Buś podzielił się z internautami swoim podsumowaniem dokonań fundacji na przestrzeni ostatnich lat. Zapowiedział jednocześnie kontynuację działalności serwisów nasluchawkach.pl oraz bloga klientomania.pl.

Serwis realizowanego przez niego wydarzenia (druga edycja w maju tego roku) „My Customer World” zamienia się w serwis zgłębiający informacje o rynku konsumenta. Można podsumować, że o ile Fundacja  pod tą nazwą znika, o tyle jej twórca będzie realizować projekty nadal.

Maciej Buś zdradził, że czeka na decyzję sądu rejestrowego w sprawie fundacji Customer Fixe, która nie będzie skupiała się na rynku call center, ale szeroko rozumianym rynku customer care. A on sam skupiać się będzie na consultingu i mentoringu dla managerów branży cc.

Jako redakcja serwisu CCNEWS.pl życzymy Jemu i Jego projektom samych sukcesów 🙂

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE