Nowe zestawy słuchawkowe Jabra Engage

Jabra wprowadza linię bezprzewodowych zestawów słuchawkowych, która wyznacza nowe standardy w zakresie jakości, bezpieczeństwa, połączeń oraz liczby pracowników, którzy mogą jednocześnie z nich korzystać. Jabra Engage zostały zaprojektowane, aby stać się najlepszymi bezprzewodowymi profesjonalnymi słuchawkami na świecie.

Jabra wprowadza linię bezprzewodowych zestawów słuchawkowych, która wyznacza nowe standardy w zakresie jakości, bezpieczeństwa, połączeń oraz liczby pracowników, którzy mogą jednocześnie z nich korzystać. Jabra Engage zostały zaprojektowane, aby stać się najlepszymi bezprzewodowymi profesjonalnymi słuchawkami na świecie.

Jabra Engage to zupełnie nowa klasa bezprzewodowych profesjonalnych zestawów słuchawkowych w technologii DECT, które zostały zaprojektowane w wyniku szeroko zakrojonych badań nad wyzwaniami stojącymi przed biznesem skoncentrowanym na potrzebach klientów. Zapewniając najlepszą na rynku wydajność bezprzewodową, Jabra Engage zapewnia doskonałą jakość połączeń, poprawia zadowolenie klientów podnosząc produktywność pracowników przy jednoczesnym zapewnieniu najwyższego poziomu bezpieczeństwa spośród wszystkich bezprzewodowych zestawów słuchawkowych dostępnych na rynku.

Nowa linia Engage jest odpowiedzią na zmieniające się procedury obsługi klienta, gdzie automatyzacja zastępuje rutynowe rozmowy. W rezultacie interakcje międzyludzkie są zarezerwowane dla połączeń o szczególnym znaczeniu dla firmy, takich jak zapytania ofertowe lub skargi, które wymagają najlepszej jakości połączeń, aby zapewnić zadowolenie klienta[1] i skuteczne rozwiązanie jego problemu.

W miarę jak połączenia stają się coraz dłuższe, organizacje stają w obliczu poważnego problemu z dostępnością kanału DECT, ograniczającego liczbę pracowników na danej przestrzeni. Jabra Engage pozwala na pracę trzykrotnie większej liczby użytkowników na tym samym obszarze w porównaniu do konkurencyjnych technologii, nie wpływając na jakość połączeń i jakość dźwięku.

Dzięki zasięgowi do 150 metrów linia Engage zapewnia pracownikom swobodę poruszania się po środowisku pracy bez wpływu na jakość połączenia. Ponadto, zaawansowane mikrofony z redukcją szumów i ulepszone głośniki zapewniają krystalicznie czysty dźwięk, który umożliwia doskonałą rozmowę z klientem za każdym razem, bez względu na stopień obciążenia środowiska pracy.

Nowa linia wyznacza standardy rynkowe również w zakresie bezpieczeństwa połączeń. Ze względu na fakt, że cyberprzestępstwa stają się coraz częstsze, a połączenia z klientami rutynowo obejmują przekazywanie poufnych danych, bezpieczeństwo jest ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Engage zawiera nowe funkcje, które czynią urządzenie najbezpieczniejszym na świecie profesjonalnym zestawem słuchawkowym. A to za sprawą funkcji uwierzytelniania i szyfrowania, a także “manualnego parowania”, podczas którego tworzony jest tajny klucz łączący zestaw słuchawkowy z podstawową jednostką dokującą.

Jabra Engage to wynik ponad 115 000 godzin pracy inżynierów Jabra, w trakcie których firma zarejestrowała cztery nowe patenty. Rezultatem jest zestaw słuchawkowy, który oferuje nie tylko lepsze możliwości bezprzewodowe, ale także niesamowitą klarowność połączeń i lepsze ogólne wrażenia dźwiękowe.

Jabra stworzyła Engage 65 i 75 czyli prostszą, konkurencyjną linię urządzeń premium w bezprzewodowej technologii DECT. Dzięki całodziennej pracy baterii oraz opcji szybkiego ładowania rozmowy mogą trwać tak długo, jak tylko wymaga tego sytuacja. Oznacza to większą dostępność członków zespołu na danej przestrzeni oraz pewność, że ważne i cenne rozmowy z klientami odbędą się bez żadnych zakłóceń. Każdy zestaw słuchawkowy z rodziny Engage wyposażony został w zintegrowaną diodę zajętości, która działa jak znak “nie przeszkadzać”, informując kolegów, że użytkownik odbywa rozmowę.

– Opracowaliśmy najlepszą linię zestawów słuchawkowych w branży – taką, która będzie miała nieoceniony wpływ na podniesienie jakości połączeń, zadowolenie klientów, produktywność pracowników oraz bezpieczeństwo – powiedział René Svendsen-Tune, dyrektor generalny w firmie Jabra. – Engage przynosi korzyści każdemu, kto korzysta z telefonu w swojej pracy: w prawie każdej firmie jest grupa pracowników, którzy spędzają znaczną część czasu na komunikacji opartej na połączeniach telefonicznych, od doradców po przedstawicieli handlowych. Wszystkie te osoby mogą teraz skorzystać z rodziny Engage, aby każda rozmowa była jeszcze bardziej satysfakcjonująca, dla każdej ze stron.

Słownik
1. zadowolenie klienta. Zobacz poziom zadowolenia klienta. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0 Pin it 0 Share 0
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *