Connect with us

ARiMR ogłasza przetarg na dostawę systemu call center

SYSTEMY CC

ARiMR ogłasza przetarg na dostawę systemu call center

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) ogłosiła przetarg na dostawę systemu contact center. Po zapoznaniu się z SIWZ można dojść do wniosku, że agencja albo nie spodziewa się wyboru oferenta, albo ma budżet przekraczający kwotę wysłania człowieka na Księżyc. Dodatkowo dostawca wg. specyfikacji musi zatrudniać minimum 30% osób niepełnosprawnych.

Oczekuje kompletnego wdrożenia systemu contact center wraz z obsługą wniosków, wielowątkowym call-routingiem, obsługą zapytań z mediów społecznościowych, obsługą wiadomości SMS, czat i e-mail oraz co-surfingiem. Dostawca ma wdrożenie ma zaledwie 60 dni.

Ale to nie koniec wymagań. Oferent musi mieć doświadczenie we wdrożeniu tego typu rozwiązań. W ciągu ostatnich trzech lat musiałby pochwalić się podobnym wdrożeniem dla minimum dwóch klientów w organizacji liczącej co najmniej 5000 osób oraz wartości przynajmniej 500 tys. zł.

– W ciągu 60 dni można zrobić wiele, ale na pewno nie można skonsultować z klientem i uruchomić prace programistyczne pozwalające na uruchomienie dla klienta oczekiwanych rozwiązań – komentuje anonimowo pracownik firmy informatycznej zajmującej się dostawą systemów do contact center. – Tym bardziej, że specyfikacja przetargowa nie jest zbyt dobrze przygotowana, aby realnie wycenić prace, jakie należy przeprowadzić.

60 dni wskazane w zapytaniu to maksymalny czas dostawy. Preferowany przez ARiMR jest 30 dniowy termin wdrożenia. Wówczas oferent ma maksymalną ilość punktów w kryterium terminowości.

Na złożenie swoich ofert firmy mają czas do 28 rudnia do godz. 11:00. W ciągu 5 dni od podpisania umowy należy dostarczyć oprogramowanie na nośniku zewnętrznym, a w ciągu 30 (do maksymalnie 60) dni – należy oprogramowanie wdrożyć w agencji.

Dokumenty przetargowe:

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

1 komentarz

POPULARNE