Connect with us

Drogerie Natura z tytułem Gwiazda Jakości Obsługi 2019

AKTUALNOŚCI

Drogerie Natura z tytułem Gwiazda Jakości Obsługi 2019

Drogerie Natura zostały nagrodzone prestiżowym tytułem Gwiazda Jakości Obsługi 2019. Sieć została doceniona za wysokie standardy obsługi klienta w blisko 300 prowadzonych przez siebie drogeriach w całej Polsce. Natura znalazła się w gronie najprzyjaźniejszych firm w opinii konsumentów już kolejny raz.

Wpływ na przyznanie wyróżnienia Gwiazda Jakości Obsługi miały opinie konsumentów z całej Polski. Przez specjalną platformę i aplikację mobilną oceniali oni kilkadziesiąt tysięcy firm z 200 branż pod kątem jakości obsługi klientów, reagowania na ich potrzeby i oczekiwania. Najlepsze marki poddano następnie badaniu ankietowemu metodą CAWI, które dodatkowo oceniało prawdopodobieństwo rekomendacji marki w kolejnym roku.

– Z wielką przyjemnością po raz kolejny odebraliśmy wyróżnienie w największym badaniu jakości obsługi w Polsce. Cieszymy się, że nasza codzienna praca i zaangażowanie zostały docenione przez samych klientów. Obiecujemy w dalszym ciągu ulepszać ich doświadczenia zakupowe i poziom zadowolenia z wizyt w drogeriach. Nagroda ta jest wspólnym sukcesem wszystkich naszych pracowników w całym kraju, za co z tego miejsca szczególnie pragniemy im podziękować – mówi Arkadiusz Szczepaniak, Wiceprezes Zarządu Natura Sp. z o.o.

Tegoroczne zestawienie to XII edycja Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE