Energa wypowiedziała umowę Qumakowi

Energa Operator wypowiedziało, bez zachowania okresu wypowiedzenia, umowę na usługi contact center świadczone przez Qumak. Oficjalnie powodem wypowiedzenia umowy w całości są okoliczności leżące po stronie spółki Qumak. Umowa została rozwiązana ze skutkiem na dzień 2 stycznia 2019 roku.

Energa Operator wypowiedziało, bez zachowania okresu wypowiedzenia, umowę na usługi contact center świadczone przez Qumak. Oficjalnie powodem wypowiedzenia umowy w całości są okoliczności leżące po stronie spółki Qumak. Umowa została rozwiązana ze skutkiem na dzień 2 stycznia 2019 roku.

Qumak przetarg na organizację contact center dla Energa Operator wygrało w połowie 2016 roku. Usługa była świadczona przez konsultantów z Płocka. W związku z realizacją przedmiotowej umowy spółka zatrudnia obecnie 46 pracowników w oparciu o umowę o pracę i 39 osób w ramach umowy zlecenia.

Umowa przewidywała wynagrodzenie za realizację usług w ramach umowy w kwocie 8 735 558, 4 zł brutto, z której spółka otrzymywała wynagrodzenie miesięczne w kwocie 242 654,4 zł brutto miesięcznie.

Qumak aktualnie analizuje przyczyny i podstawy wypowiedzenia umowy oraz zasadność jej rozwiązania przez Energa Operator bez zachowania okresu wypowiedzenia.

Total
1
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

NFZ ogłosił przetarg na infolinię (TPK)

Narodowy Fundusz Zdrowia ogłosił rozpoczęcie postępowania przetargowego na świadczenie usług telemarketingowych w ramach obsługi bezpłatnej infolinii, która stanowi niezbędny element działania teleplatformy pierwszego kontaktu (TPK). Szacunkowa wartość zamówienia netto to 1,6 mln zł.
więcej

InteliWISE obsłuży infolinie dla przedsiębiorców

Spółka InteliWISE wygrała przetarg na obsługę Centrum Pomocy Przedsiębiorcy (CPP). Umowa podpisana przez pioniera technologii AI z Ministerstwem Rozwoju Pracy i Technologii, opiewa na blisko 3.5 miliona złotych brutto i obejmuje m.in. wykorzystanie Voicebotów II Generacji do wsparcia Infolinii.