Connect with us

Dostarczyli klientowi niezgodny z zamówieniem produkt. Teraz straszą go sądem.

IN-HOUSE

Dostarczyli klientowi niezgodny z zamówieniem produkt. Teraz straszą go sądem.

„Pana wypowiedz nosi znamiona zniesławienia, którego istotą jest zachowanie polegające na pomówieniu pokrzywdzonego o takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, rodzaju działalności, stanowiska.” Brzmi jak kłótnia między politykami. Jednak to odpowiedź firmy na negatywny komentarz niezadowolonego klienta.

Ów niezadowolony klient, to klient gliwickiego salonu samochodów marki Peugeot prowadzonego przez autoryzowanego dealera, firmę Euro-Kas S.A. Zamówił on swój wymarzony samochód wg. ściśle określonej specyfikacji. Miał być biały, posiadać konkretne parametry i być wyposażony w określony sprzęt wybrany z katalogu. Klient oczywiście dostał samochód biały, ale bez wskazanego przez niego wyposażenia, w tym systemu Mirror Screen (łącząca smartfon z ekranem dotykowym samochodu).

Dealer, mimo iż dostarczył samochód niezgodny z zamówieniem nie poczuwa się do odpowiedzialności. Zdesperowany klient pochwalił się więc swoją opinią o przedsiębiorcy w serwisie Google Maps. I to nie spodobało się dealerowi.

„Każdy ma prawo do własnego zdania, lecz upublicznianie go powinno być przemyślane. (…) Nie jestem w stanie pamiętać wszystkich ustaleń z Klientami i dlatego elementem kluczowym jest zamówienie, które szczegółowo precyzuje przedmiot i warunki zakupu. Specyfikacja przekazanego samochodu była zgodna z zamówieniem. Jeżeli twierdzi Pan, że został oszukany, to konkludując ja jestem oszustem” – komentuje opinię klienta przedstawiciel salonu.

Klient jednak twierdzi, że w wyposażeniu samochodu nie było elementów przez niego zamawianych. Zdaniem prawników działania przedsiębiorcy to czysty zabieg PR. Gdyby sprawa znalazła swój finał w sądzie – wygrałby klient.

Pikanterii sprawie dodaje fakt, że ów niezadowolony klient to nie jedyny „pokrzywdzony”. Oto kilka opinii umieszczonych w serwisie Google Maps.

Opinie zamieszczone w formie screenu powyżej pochodzą z serwisu Google Maps (dostęp z dnia 18.12.2018).

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE