Connect with us

Zwycięzcy ABSL Diamonds Awards

EVENTY

Zwycięzcy ABSL Diamonds Awards

Dziesięć innowacyjnych projektów w sześciu kategoriach – poznaliśmy zwycięzców ABSL Diamonds Awards, najbardziej prestiżowego konkursu branży nowoczesnych usług biznesowych, którego celem jest promocja nowatorskich rozwiązań i docenienie firm przyczyniających się do rozwoju branży. Zwycięzcy odebrali nagrody podczas uroczystej Gali w warszawskim Hotelu Intercontinental.

Tegoroczna edycja konkursu była rekordowa – jury oceniło aż 110 projektów zgłoszonych przez 62 firmy w 6 kategoriach: doskonałość biznesowa (Business Excellence), tworzenie wartości dla klienta (Customer Experience), przyjazne środowisko pracy (Vibrant Workplace), budowanie reputacji pracodawcy (Employer Branding), działalność społecznie odpowiedzialna (CSR) oraz rozwój pracowników i edukacja (Talent Development & Education).

– Innowacje są kluczowe dla centrów usług biznesowych, a nowoczesne usługi biznesowe to dziś jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów polskiej gospodarki. To właśnie dzięki nowatorskim rozwiązaniom działające w naszym kraju centra są w stanie realizować coraz bardziej zaawansowane zadania, zajmować się złożonymi procesami, są coraz efektywniejsze. Tym bardziej cieszy, że do tegorocznej edycji konkursu zgłosiło się tak wiele firm – mówi Piotr Dziwok, prezes ABSL.

Podobnie jak w ubiegłym roku wyróżnione zostały zarówno największe, jak i te nieco mniejsze centra usług dla biznesu, dlatego w każdej kategorii przyznane zostały statuetki dla firm z grupy tzw. Tygrysów – firm zatrudniających mniej pracowników, działających na polskich rynku krócej niż 5 lat oraz Lwów, czyli największych graczy w sektorze.

Zwycięzcy ABSL Diamonds Awards 2018

Grupa LIONS

  • Kategoria: Doskonałość biznesowa (Business Excellence)
    Credit Suisse Polska za projekt digitalizacji procesów HR.
  • Kategoria: Tworzenie wartości dla klienta (Customer Experience)
    Shell Polska Sp. z o.o. za rozwiązanie, dzięki któremu w zaledwie 8 miesięcy podniesiono satysfakcję klienta firmy do 8,6 punktów w 10 stopniowej skali, co przełożyło się również na poprawę wyników finansowych.
  • Kategoria: Przyjazne środowisko pracy (Vibrant Workplace)
    Schneider Electric za projekt mający na celu zwiększenie zaangażowania pracowników, którego rezultatem był wzrost satysfakcji z pracy, wykazany w corocznej ankiecie.
  • Kategoria: Budowanie reputacji pracodawcy (Employer Branding)
    Accenture Operations za kampanię skierowaną do pokolenia Y i Z, dzięki której znacząco wzrosła ilość złożonych aplikacji o pracę w Accenture
  • Kategoria: CSR
    UBS za zorganizowanie wyjazdu wakacyjnego dla grupy dzieci z ubogich rodzin.
  • Kategoria: Rozwój pracowników i edukacja (Talent Development & Education)
    Hitachi za realizację – wspólnie z Uniwersytetem Ekonomicznym w Krakowie – programu nauczania, który umożliwi przyszłym specjalistom nabycie praktycznych umiejętności niezbędnych do pracy w międzynarodowych centrach usług biznesowych.

Grupa TIGERS

  • Kategoria: Doskonałość biznesowa (Business Excellence)
    Digital Teammates za wykorzystanie technologii robotyzacji do automatyzacji procesów, w której developerami robotów są osoby bez specjalistycznych kwalifikacji w zakresie IT.
  • Kategoria: Przyjazne środowisko pracy (Vibrant Workplace)
    TATE & LYLE GLOBAL SHARED SERVICES SP. Z O.O. za projekt złożony w sumie z 45 inicjatyw mających na celu zapewnienie dobrego samopoczucia pracowników w miejscu pracy
  • Kategoria: CSR
    KMD Polska Sp. z o.o. za stworzenie zautomatyzowanej instrukcji dla osób niosących pomoc w przypadku ataku serca.
  • Kategoria: Rozwój pracowników i edukacja (Talent Development & Education)
    GlobalLogic S.A. – za szeroko zakrojony program edukacji, w ramach którego organizowano warsztaty, konferencje i szkolenia we współpracy z uczelniami wyższymi.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE