Connect with us

Transcom odświeża identyfikację wizualną

OUTSOURCING

Transcom odświeża identyfikację wizualną

„Passionate about creating smarter people experiences everyday”, to rozszerzenie hasła związanego z identyfikacją wizualną. Wyraża wartości, które wyznaczają kierunek działań i komunikacji Transcomu. Oznacza przejawianą przez firmę ciągłą pasję do tworzenia jeszcze lepszych i inteligentniejszych doświadczeń każdego dnia. Zgodnie z nowym podejściem organizacji, doświadczenia te nie dotyczą już wyłącznie klientów, konsumentów albo pracowników, ale wszystkich tych grup, czyli ludzi w ogóle.

– Nasze nowa wartość korporacyjna pokazuje, że w skali globalnej przeszliśmy szereg zmian i przekształciliśmy Transcom w firmę jeszcze bardziej innowacyjną i zorientowaną na ludzi. Emanacją tego hasła jest zarówno pasja pracowników, nasze podejście do nich, jak i mocne skoncentrowanie na potrzebach konsumentów. Ponadto wprowadziliśmy do oferty nowe rozwiązania technologiczne bazujące na sztucznej inteligencji, takie jak Virtual Agents, Robotic Process Automation czy analizy konwersacyjne. Dzięki nim możemy jeszcze lepiej wspierać klientów. Odświeżona identyfikacja wizualna jest odzwierciedleniem nowego języka komunikacji Transcom i przypieczętowaniem zmian, które przeszliśmy – mówi Grzegorz Baran z Transcom.

Szablon graficzny

Nowy system jest bardzo nowoczesny i odzwierciedla wizję firmy poprzez zestaw znaków graficznych. Podstawowym elementem są geometryczne wzory – głównie koła i prostokąty – które mają obrazować język maszyn. We wszystkich materiałach i komunikatach firmy jest on łączony z hasłami oraz zdjęciami ludzi komunikujących się ze sobą, wchodzących w interakcje w rzeczywistych sytuacjach i naturalnym świetle. W ten sposób nowa tożsamość wizualna Transcom ma symbolizować misję firmy, czyli łączenia inteligentnej technologii z pasją i talentem ludzi.

Logo

Logotyp, choć pozostał bardzo podobny do poprzedniego, ma zaktualizowaną formę i kolory. Uzupełnia go nowy symbol „T:”, który może być stosowany dodatkowo, jako skrócona wersja w sytuacjach, gdy przestrzeń na grafikę jest ograniczona., np. w social mediach czy prezentacjach.

Stare logo:

Nowe logo:

Kolorystyka

Paleta barw to połączenie eleganckich i żywych kolorów, które pozwalają uzyskać zrównoważony, a jednocześnie dynamiczny wygląd. Dodatkowe, jaśniejsze odcienie każdego koloru pozwalaj na wiele różnych zastosowań i modelowanie stylem grafiki.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE