Transcom odświeża identyfikację wizualną

„Passionate about creating smarter people experiences everyday”, to rozszerzenie hasła związanego z identyfikacją wizualną. Wyraża wartości, które wyznaczają kierunek działań i komunikacji Transcomu. Oznacza przejawianą przez firmę ciągłą pasję do tworzenia jeszcze lepszych i inteligentniejszych doświadczeń każdego dnia.

„Passionate about creating smarter people experiences everyday”, to rozszerzenie hasła związanego z identyfikacją wizualną. Wyraża wartości, które wyznaczają kierunek działań i komunikacji Transcomu. Oznacza przejawianą przez firmę ciągłą pasję do tworzenia jeszcze lepszych i inteligentniejszych doświadczeń każdego dnia. Zgodnie z nowym podejściem organizacji, doświadczenia te nie dotyczą już wyłącznie klientów, konsumentów albo pracowników, ale wszystkich tych grup, czyli ludzi w ogóle.

– Nasze nowa wartość korporacyjna pokazuje, że w skali globalnej przeszliśmy szereg zmian i przekształciliśmy Transcom w firmę jeszcze bardziej innowacyjną i zorientowaną na ludzi. Emanacją tego hasła jest zarówno pasja pracowników, nasze podejście do nich, jak i mocne skoncentrowanie na potrzebach konsumentów. Ponadto wprowadziliśmy do oferty nowe rozwiązania technologiczne bazujące na sztucznej inteligencji, takie jak Virtual Agents[1], Robotic Process Automation czy analizy konwersacyjne. Dzięki nim możemy jeszcze lepiej wspierać klientów. Odświeżona identyfikacja wizualna jest odzwierciedleniem nowego języka komunikacji Transcom i przypieczętowaniem zmian, które przeszliśmy – mówi Grzegorz Baran z Transcom.

Szablon graficzny

Nowy system jest bardzo nowoczesny i odzwierciedla wizję firmy poprzez zestaw znaków graficznych. Podstawowym elementem są geometryczne wzory – głównie koła i prostokąty – które mają obrazować język maszyn. We wszystkich materiałach i komunikatach firmy jest on łączony z hasłami oraz zdjęciami ludzi komunikujących się ze sobą, wchodzących w interakcje w rzeczywistych sytuacjach i naturalnym świetle. W ten sposób nowa tożsamość wizualna Transcom ma symbolizować misję firmy, czyli łączenia inteligentnej technologii z pasją i talentem ludzi.

Logotyp, choć pozostał bardzo podobny do poprzedniego, ma zaktualizowaną formę i kolory. Uzupełnia go nowy symbol „T:”, który może być stosowany dodatkowo, jako skrócona wersja w sytuacjach, gdy przestrzeń na grafikę jest ograniczona., np. w social mediach czy prezentacjach.

Stare logo:

REKLAMA

Nowe logo:

Kolorystyka

Paleta barw to połączenie eleganckich i żywych kolorów, które pozwalają uzyskać zrównoważony, a jednocześnie dynamiczny wygląd. Dodatkowe, jaśniejsze odcienie każdego koloru pozwalaj na wiele różnych zastosowań i modelowanie stylem grafiki.

Słownik
1. Virtual Agents. (znane również jako chatboty) to programy komputerowe, które wykorzystują sztuczną inteligencję do interakcji z użytkownikami w sposób podobny…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *