Connect with us

K2 Podcast: Lojalność w sprzedaży i obsłudze klienta

PODCAST

K2 Podcast: Lojalność w sprzedaży i obsłudze klienta

Czym jest lojalność w sprzedaży i obsłudze klienta? Jak ją można zdefiniować? Czy ma jakiś wpływ na Customer Experience? A może jest to nic nieznaczący slogan powtarzany przez przedsiębiorców? Wreszcie kto i w jaki sposób staje się uczestnikiem programów lojalnościowych? Lojalny klient chętniej kupuje i więcej wydaje? Co możemy zrobić, aby nasz klient stał się bardziej lojalny? O tym jest kolejny odcinek podkastu K2 Podcast.

Część I:

Część II:

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE