K2 Podcast: Lojalność w sprzedaży i obsłudze klienta

Czym jest lojalność w sprzedaży i obsłudze klienta? Jak ją można zdefiniować? Czy ma jakiś wpływ na Customer Experience? A może jest to nic nieznaczący slogan powtarzany przez przedsiębiorców? Wreszcie kto i w jaki sposób staje się uczestnikiem programów lojalnościowych?

Czym jest lojalność w sprzedaży i obsłudze klienta? Jak ją można zdefiniować? Czy ma jakiś wpływ na Customer Experience[1]? A może jest to nic nieznaczący slogan powtarzany przez przedsiębiorców? Wreszcie kto i w jaki sposób staje się uczestnikiem programów lojalnościowych? Lojalny klient chętniej kupuje i więcej wydaje? Co możemy zrobić, aby nasz klient stał się bardziej lojalny? O tym jest kolejny odcinek podkastu K2 Podcast.

Część I:

Część II:

Słownik
1. Customer Experience. to suma wszystkich doświadczeń jakie klient ma z naszą firmą we wszystkich możliwych kanałach kontaktu i punktach styku…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *