K2 Podcast: LinkedIn i Social selling – jak to ugryźć?

Social Selling. Czym jest? Social Selling to nic innego jak wykorzystanie portali społecznościowych do bezpośredniej interakcji z klientem. Pomyślisz sobie – od tego jest przecież prowadzony przez nas Fanpage na Facebooku. Niestety się mylisz – to marketing. Social Selling to interakcja między Tobą, Twoją firmą, a klientem końcowym lub decydentem. Social Selling więc będzie w głównej mierze Twoja eksperckość, twoja umiejętność poruszania się w mediach społecznościowych, twoja pomoc i budowane relacje. To dopiero jest początek social sellingu! A jak dobrze rozpocząć? Wystarczy na początek posłuchać kolejnej audycji K2 Podcast, w którym Karol Bartkowski i Karol Bancerz opowiedzą z czym można zjeść Social Selling.

Social Selling. Czym jest? Social Selling to nic innego jak wykorzystanie portali społecznościowych do bezpośredniej interakcji z klientem. Pomyślisz sobie – od tego jest przecież prowadzony przez nas Fanpage na Facebooku. Niestety się mylisz – to marketing. Social Selling to interakcja między Tobą, Twoją firmą, a klientem końcowym lub decydentem.

Będzie to więc w głównej mierze Twoja eksperckość, Twoja umiejętność poruszania się w mediach społecznościowych, twoja pomoc i budowane relacje. To dopiero jest początek sprzedaży przez media społecznościowe! A jak dobrze rozpocząć? Wystarczy na początek posłuchać kolejnej audycji K2 Podcast, w którym Karol Bartkowski i Karol Bancerz opowiedzą z czym można zjeść Social Selling.

Część I audycji:

 

Część II audycji:

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *