Connect with us

K2 Podcast: LinkedIn i Social selling – jak to ugryźć?

PODCAST

K2 Podcast: LinkedIn i Social selling – jak to ugryźć?

Social Selling. Czym jest? Social Selling to nic innego jak wykorzystanie portali społecznościowych do bezpośredniej interakcji z klientem. Pomyślisz sobie – od tego jest przecież prowadzony przez nas Fanpage na Facebooku. Niestety się mylisz – to marketing. Social Selling to interakcja między Tobą, Twoją firmą, a klientem końcowym lub decydentem.

Będzie to więc w głównej mierze Twoja eksperckość, Twoja umiejętność poruszania się w mediach społecznościowych, twoja pomoc i budowane relacje. To dopiero jest początek sprzedaży przez media społecznościowe! A jak dobrze rozpocząć? Wystarczy na początek posłuchać kolejnej audycji K2 Podcast, w którym Karol Bartkowski i Karol Bancerz opowiedzą z czym można zjeść Social Selling.

Część I audycji:

 

Część II audycji:

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE