K2 Podcast: Czym jest cold calling B2B?

W pierwszym odcinku podcastu opowiadamy czym jest cold calling B2B i w jaki sposób może on pomóc w rozwoju biznesu. Dzięki niemu możemy zwiększyć skuteczność sprzedaży handlowców od kilku do kilkunastu procent miesięcznie.

W pierwszym odcinku podcastu opowiadamy czym jest cold calling B2B i w jaki sposób może on pomóc w rozwoju biznesu. Dzięki niemu możemy zwiększyć skuteczność sprzedaży handlowców od kilku do kilkunastu procent miesięcznie.

K2 Podcast to podkast o nowoczesnej obsłudze klienta i telesprzedaży dla dużej i małej firmy. Każdy odcinek składa się z dwóch części, dzięki czemu programu słucha się przyjemniej jadąc do i z pracy.

Część I:

Cześć II:

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Marketing zintegrowany, czyli niezliczone możliwości promocji online

Marketing online to obecnie najbardziej skuteczny sposób promowania firmy, produktów czy usług. Jednak wciąż wiele działań zawęża się do jednego, bądź kilku kanałów komunikacji. Jeśli chcesz przenieść swoją kampanię online na inny poziom, to warto pomyśleć nieszablonowo i zintegrować ją za pomocą wielu narzędzi. Dlaczego? Tłumaczy Mariusz Maksymiuk – CEO agencji interaktywnej Adexon.
więcej

Radosław Jastrzębski o pierwszym wdrożeniu wideoczata w sektorze public w Polsce

Myśląc o kanałach kontaktu klienta z urzędem, pierwszym naturalnym wyborem wydaje się telefon, drugim czat, choć na razie tylko niektóre urzędy wprowadziły go do komunikacji z mieszkańcami, a nawet jeśli, często jest on trudny do znalezienia na ich stronach internetowych. Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu poszło jednak o krok dalej.
więcej

Call center oczami… długoletniego pracownika

Call center to praca na chwilę! – ten stereotyp jest ciągle żywy. Tymczasem w call center pracuje wiele osób, które nie tylko są tu od wielu lat, ale właśnie z tym miejscem związały na poważnie swoją karierę – rozwijają się i awansują w strukturach firmy. Znakomitym przykładem takiego pracownika jest Wojciech Gajda – w szeregach call center Telmon od ponad 5 lat, obecnie na stanowisku starszego kierownika zmiany.