Connect with us

Telebot banku Credit Agricole ponownie z nagrodą

AKTUALNOŚCI

Telebot banku Credit Agricole ponownie z nagrodą

Dom mediowy Publicis Media i Bank Credit Agricole wygrały brązową statuetkę w konkursie Mixx Awards podczas trwającej gali finałowej konkursu. Za TeleBotem stoi firma Web2Metrics i Voicetel Communications.

MIXX Awards to konkurs, w którym nagradzane są wyjątkowe kampanie marketingowe digital. Do 12. edycji zgłoszono ponad 14 tys. projektów w 16 kategoriach. Telebot Credit Agrocole Bank Polska wygrał w kategorii Innovation.

TeleBot to algorytm sztucznej inteligencji wykorzystywany do zwiększenia efektywności kampanii kredytu gotówkowego.

– Od 50 do 95 proc. leadów pozyskiwanych z Internetu jest niskiej jakości, ponieważ zawiera błędne dane albo pochodzi od osób już niezainteresowanych ofertą. W związku z tym ponad połowa czasu pracy call center na obsługę takich kampanii nie przynosi zysków. TeleBot pozwala na przeprowadzenie zautomatyzowanego procesu pre-weryfikacji jakości leadów, bez zbędnego angażowania pracowników – tłumaczyła w czerwcu tego roku Anna Płachta, Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital w banku Credit Agricole.

TeleBot dostarczony przez firmę Web2Metrics i firmę Voicetel Communications zdobył dotychczas nagrodę Innovation 2018 w konkursie zorganizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz wyróżnienie w konkursie Golden Arrow.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top