Dom mediowy Publicis Media i Bank Credit Agricole wygrały brązową statuetkę w konkursie Mixx Awards podczas trwającej gali finałowej konkursu. Za TeleBotem stoi firma Web2Metrics i Voicetel Communications.
MIXX Awards to konkurs, w którym nagradzane są wyjątkowe kampanie marketingowe digital. Do 12. edycji zgłoszono ponad 14 tys. projektów w 16 kategoriach. Telebot Credit Agrocole Bank Polska wygrał w kategorii Innovation.
TeleBot to algorytm sztucznej inteligencji wykorzystywany do zwiększenia efektywności kampanii kredytu gotówkowego.
– Od 50 do 95 proc. leadów pozyskiwanych z Internetu jest niskiej jakości, ponieważ zawiera błędne dane albo pochodzi od osób już niezainteresowanych ofertą. W związku z tym ponad połowa czasu pracy call center[1] na obsługę takich kampanii nie przynosi zysków. TeleBot pozwala na przeprowadzenie zautomatyzowanego procesu pre-weryfikacji jakości leadów, bez zbędnego angażowania pracowników – tłumaczyła w czerwcu tego roku Anna Płachta, Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital w banku Credit Agricole.
TeleBot dostarczony przez firmę Web2Metrics i firmę Voicetel Communications zdobył dotychczas nagrodę Innovation 2018 w konkursie zorganizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz wyróżnienie w konkursie Golden Arrow.