Telebot banku Credit Agricole ponownie z nagrodą

Dom mediowy Publicis Media i Bank Credit Agricole wygrały brązową statuetkę w konkursie Mixx Awards podczas trwającej gali finałowej konkursu. Za TeleBotem stoi firma Web2Metrics i Voicetel Communications.

Dom mediowy Publicis Media i Bank Credit Agricole wygrały brązową statuetkę w konkursie Mixx Awards podczas trwającej gali finałowej konkursu. Za TeleBotem stoi firma Web2Metrics i Voicetel Communications.

MIXX Awards to konkurs, w którym nagradzane są wyjątkowe kampanie marketingowe digital. Do 12. edycji zgłoszono ponad 14 tys. projektów w 16 kategoriach. Telebot Credit Agrocole Bank Polska wygrał w kategorii Innovation.

TeleBot to algorytm sztucznej inteligencji wykorzystywany do zwiększenia efektywności kampanii kredytu gotówkowego.

– Od 50 do 95 proc. leadów pozyskiwanych z Internetu jest niskiej jakości, ponieważ zawiera błędne dane albo pochodzi od osób już niezainteresowanych ofertą. W związku z tym ponad połowa czasu pracy call center[1] na obsługę takich kampanii nie przynosi zysków. TeleBot pozwala na przeprowadzenie zautomatyzowanego procesu pre-weryfikacji jakości leadów, bez zbędnego angażowania pracowników – tłumaczyła w czerwcu tego roku Anna Płachta, Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital w banku Credit Agricole.

TeleBot dostarczony przez firmę Web2Metrics i firmę Voicetel Communications zdobył dotychczas nagrodę Innovation 2018 w konkursie zorganizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz wyróżnienie w konkursie Golden Arrow.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
49
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

OEX wypłaci wywidendę

10 maja 2016 r. akcjonariusze OEX S.A. zadecydowali o przeznaczeniu blisko 5,2 mln zł, czyli 72,5 % wypracowanego w 2015 roku zysku na wypłatę dywidendy. ZWZA ustaliło 10 sierpnia 2016 jako dzień dywidendy, zaś dzień wypłaty dywidendy to 1 września 2016r. Liczba akcji objętych dywidendą to 6.888.539.
Czytaj więcej

Emplocity pozyskało na rozwój 1,5 mln zł z emisji akcji serii B w ramach oferty publicznej

Emplocity S.A., zajmująca się automatyzacją procesów w biznesie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, dzięki własnej platformie technologicznej i wykorzystaniem botów, zakończyła ofertę publiczną akcji serii B. W ramach emisji Spółka pozyskała 1,49 mln zł na rozwój technologii i produktów, w tym domenowych jak LexBot czy TherapistBot oraz ekspansję i skalowanie sprzedaży. Na przełomie roku Spółka chce złożyć wniosek o wprowadzenie akcji Emplocity na rynek NewConnect.