Telebot banku Credit Agricole ponownie z nagrodą

Dom mediowy Publicis Media i Bank Credit Agricole wygrały brązową statuetkę w konkursie Mixx Awards podczas trwającej gali finałowej konkursu. Za TeleBotem stoi firma Web2Metrics i Voicetel Communications.

Dom mediowy Publicis Media i Bank Credit Agricole wygrały brązową statuetkę w konkursie Mixx Awards podczas trwającej gali finałowej konkursu. Za TeleBotem stoi firma Web2Metrics i Voicetel Communications.

MIXX Awards to konkurs, w którym nagradzane są wyjątkowe kampanie marketingowe digital. Do 12. edycji zgłoszono ponad 14 tys. projektów w 16 kategoriach. Telebot Credit Agrocole Bank Polska wygrał w kategorii Innovation.

TeleBot to algorytm sztucznej inteligencji wykorzystywany do zwiększenia efektywności kampanii kredytu gotówkowego.

– Od 50 do 95 proc. leadów pozyskiwanych z Internetu jest niskiej jakości, ponieważ zawiera błędne dane albo pochodzi od osób już niezainteresowanych ofertą. W związku z tym ponad połowa czasu pracy call center na obsługę takich kampanii nie przynosi zysków. TeleBot pozwala na przeprowadzenie zautomatyzowanego procesu pre-weryfikacji jakości leadów, bez zbędnego angażowania pracowników – tłumaczyła w czerwcu tego roku Anna Płachta, Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital w banku Credit Agricole.

TeleBot dostarczony przez firmę Web2Metrics i firmę Voicetel Communications zdobył dotychczas nagrodę Innovation 2018 w konkursie zorganizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz wyróżnienie w konkursie Golden Arrow.

Total
2
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Sztuczna inteligencja: trendy na 2021 rok

Analizując nadchodzące trendy w obszarze sztucznej inteligencji (AI), nie można nie zwrócić uwagi na pandemię, która zdominowała ostatni rok i wpłynęła na wszystkie aspekty życia ludzi na całym świecie. Jak wynika z badań Capgemini, ponad połowa firm oferujących usługi finansowe prowadzi prawie 40 proc. interakcji z klientem przy wsparciu AI.
więcej

65% Polaków nie obawia się utraty pracy w wyniku automatyzacji

Według danych GUS do 2050 r. liczba ludności Polski zmniejszy się o 4,4 mln osób. Mediana wieku ludności wyniesie ponad 52 lata, czyli o ok. 11 lat więcej niż obecnie, co oznacza, że ponad połowa mieszkańców Polski będzie miała ponad 50 lat. Tworzącą się w ten sposób lukę demograficzną na rynku pracy mogłyby przynajmniej w części zapełnić boty, do których polskie społeczeństwo jest coraz bardziej przychylne.
więcej

Amazon ogłasza kolejną inwestycję w Polsce

Amazon potwierdził plany otwarcia w 2021 r. nowego budynku o powierzchni 193 tys. m2 w Świebodzinie. To już dziesiąte centrum logistyczne firmy w Polsce i pierwsze w województwie lubuskim. W ubiegłym roku Amazon otworzył dwa nowe centra w kraju – w Gliwicach i Łodzi, zwiększając tym samym łączną liczbę stałych etatów w Polsce do 18 tys.