Connect with us

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB gościło FEDMA w Warszawie

AKTUALNOŚCI

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB gościło FEDMA w Warszawie

W dniach 15- 16 listopada w historycznych pomieszczeniach Muzeum Warszawy na Rynku Starego Miasta odbyło się spotkanie Europejskiej Federacji Marketingu Bezpośredniego i Interaktywnego FEDMA. Współorganizatorem spotkania było Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

Podczas spotkania przedstawiciele belgijskiej, francuskiej, brytyjskiej, duńskiej, szwedzkiej, niemieckiej, węgierskiej, włoskiej i polskiej organizacji marketingu bezpośredniego omówili kierunki zmian regulacji prawa europejskiego w obszarze ochrony danych osobowych i wymienili się informacjami z zakresu badań rynku marketingu bezpośredniego i projektów edukacyjnych.

Z dyskusji przedstawicieli europejskich organizacji marketingu wynika, że we Francji i Holandii zapadły pierwsze kary za niestosowanie RODO. W Polsce praktyka rozliczania firm z RODO przez organy państwowe dopiero się rozwija, ale obserwując działania organów z innych państw europejskich możemy wnioskować jakich kierunków stosowania RODO w praktyce powinniśmy spodziewać się w Polsce. Uczestnicy dyskutowali o pierwszych skargach na Facebook, Google AdWords, Whats’up i Instagram w związku ze „zbyt szerokim przetwarzaniem danych osobowych i wymuszaniem zgód w celu korzystania z usług tych serwisów internetowych”.

W rozmowach pojawił się również temat regulacji e-Privacy. Negocjacje dotyczące nowego rozporządzenia utknęły w Radzie Unii Europejskiej. Największe wątpliwości dotyczą regulacji obejmujących telemarketing i cookies. Najprawdopodobniej przed nadchodzącymi wyborami do Parlamentu Europejskiego zaplanowanymi na maj 2019 r. nie uda się ustalić ostatecznych rozwiązań. Najwcześniej spodziewamy się ich pod koniec 2019 r., a najpewniej będą gotowe dopiero w 2020 roku.

Christopher Combemale – Dyrektor Generalny FEDMA, pogratulował otwarcia kierunku Studium Menedżera Contact Center realizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB wspólnie z Wydziałem Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Goście podziękowali za zorganizowanie merytorycznie ciekawego spotkania i możliwość poznania od środka najciekawszych miejsc Starego Miasta Warszawy.

 

opr. SMB

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE