Connect with us

Konftel nagrodzony przez Frost & Sullivan

TELEKOMUNIKACJA

Konftel nagrodzony przez Frost & Sullivan

Konftel, producentów telefonów konferencyjnych, zdobył nagrodę „Customer Value Leadership Award 2018” przyznawaną przez wybitną amerykańską firmę analityczną Frost & Sullivan. Nagroda znana jest również jako nagroda za najlepsze praktyki biznesowe. Przyznany tytuł jest doskonałym prezentem z okazji 30-lecia istnienia firmy Konftel.

Według raportu wykonanego przez Frost & Sullivan, firma Konftel jest innowacyjna pod wieloma względami. Jednak to, co ją wyróżnia przede wszystkim to silna koncentracja na użytkowniku, zarówno w procesie projektowania jak i w czasie rozwoju technologicznego. Drugą ważną kwestią, stawiającą markę ponad innymi, jest opatentowana technologia dźwięku OmniSound. Dźwięk jest kluczowym elementem produktywnego spotkania na odległość, a opracowana przez firmę technologia czyni dźwięk doskonałym.

Od niedawna Konftel koncentruje się również na zwiększeniu produktywności wszystkich światowych konferencji wideo. Wszystkie nowe rozwiązania do wideokonferencji, opierają się na koncepcji Konftel OCC – One Cable Connection. Wystarczy wejść do sali, w której odbędzie się wideokonferencja Skype, Zoom, Webex lub inna, podłączyć kabel USB do laptopa i zacząć korzystać z profesjonalnej jakości obrazu i głosu – to proste!. W ten sposób podłączysz 1 kablem zarówno zewnętrzną kamerę, zestaw głośnomówiący i duży monitor. Całość sprawia, że produkty łączą doskonałą jakość z ich łatwością użycia.

– Dziękujemy Frost & Sullivan za nagrodę. To dla nas zaszczyt. Cały czas będziemy stawiać na rozwój technologiczny naszych produktów. Ułatwiliśmy już rozmowy na odległość w milionach spotkań w ciągu ostatnich 30 lat i obiecuję, że będziemy robić to dalej. Ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej jest fakt, że wszyscy zastanawiamy się, w jaki sposób wyjazdy służbowe firmy wpływają na środowisko. Spotkania na odległość stały się idealnym rozwiązaniem i są ważniejsze niż moglibyśmy sobie wyobrazić trzy dekady temu. Dlatego wspólnie zorganizujmy kolejne kilka milionów spotkań i ocalmy środowisko – z wideo lub bez, ale zawsze z doskonałym dźwiękiem i koncentracją na użytkowniku. – mówi Jeff May, Dyrektor Regionalny w Konftel odpowiedzialny za Polski rynek.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE