Connect with us

SentiOne zamiast debiutu na GPW chce czatboty

AKTUALNOŚCI

SentiOne zamiast debiutu na GPW chce czatboty

SentiOne, która rozwija globalną platformę do zarządzania relacjami z klientami w social media i analityki biznesowej poinformowała, że odkłada plany debiutu na Giełdzie Papierów Wartościowych i postanawia skupić się na rozwoju czatbotów opartych o NLU i deep learning razem z partnerem finansowym.

– Giełda pozostaje w kręgu naszych zainteresowań, ale jako temat przyszłościowy. Teraz koncentrujemy się na operacyjnym rozwoju i chatbotach. Widzimy duże zainteresowanie tą technologią. Pozyskaliśmy finansowanie od partnera – funduszu inwestycyjnego Leonarto – do projektu chatbotów i będziemy rozwijać automatyzację wsparcia klienta – powiedział agencji ISBnews CTO spółki Michał Brzezicki podczas CitiHandlowy PSD2 Challenge.

Spółka pozostakała w ostatnim okresie dwóch inwestorów finansowych Trigon TFI oraz akcelerator AINOT z łącznym finansowaniem na ok. 16 mln zł. Pozwoliło to spółce na dalszy rozwój działalności w Polsce oraz wejście za granicę.

SentiOne obsługuje takie firmy jak PKO BP i mBank w Polsce, Pro7 Sat, czy Reckitt Benckiser w Niemczech. Z monitoringu swoich produktów korzystają także P&G, Nivea oraz kilku klientów z Ameryki Południowej, Afryki czy Azji.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE