Connect with us

Polycom VVX 150: minimalny, a jednak funkcjonalny

SPRZĘT

Polycom VVX 150: minimalny, a jednak funkcjonalny

Wbrew obiegowej opinii są jeszcze miejsca, w których zamiast software-phonów używa się fizycznych aparatów telefonicznych. Dla wielu użytkowników, to właśnie one są elementem profesjonalnego biura obsługi klienta czy call center. Producenci sprzętu wiedzą o tym doskonale i co jakiś czas oferują klientom biznesowym nowe modele aparatów.

Polycom, wiodący dostawca tego typu telefonicznych aparatów, wprowadził na rynek nową linię telefonów biznesowych – Polycom VVX. I ponownie zaskoczył użytkowników jakością wykonania, ergonomią i funkcjonalnością. Przyjrzeliśmy się wiec kilku modelom telefonów, by sprawdzić, jak sprawdzą się w contact center.

Polycom VVX 150

Model ten – jak każdy pozostały z serii – charakteryzuje się klasycznym designem i wysoką jakością wykonania. Twarde tworzywo odporne na zarysowania, czarny, matowy kolor i ergonomiczne, wklęsłe klawisze telefonu to mocny plus.

Wersja VVX 150 to dwie linie telefoniczne w klasycznym, wyjściowym modelu (najwyższy z serii model to aż 16 linii telefonicznych). Świetnie nadaje się dla małych biur (w tym coworking) i pracy w modelu home office. Na uwagę zasługuje monochromatyczny wyświetlacz LCD o wymiarach 132×64 pixele (2,5”). Choć wyświetlane na nim elementy są dość czytelne, to gdy potrzebujemy telefonu z wyraźnymi, dużymi literami lub cyframi wyświetlanymi na ekranie – Polycom VVX 150 ustępuje miejsca konkurencji.

Model ten wyposażony został port Ethernet 10/100. Brak w nim niestety portów USB, ale może stanowić to dla niektórych duży plus.

Praktycznym rozwiązaniem jest możliwość ustawienia aparatu w dwóch pozycjach: o mniejszym i większym stopniu nachylenia. Oraz możliwości zablokowania słuchawki w taki sposób, aby nie zsuwała się samoczynnie w przypadku powieszenia aparatu na przykład na ścianie.

Zdecydowanym plusem modelu VVX 150 jest jakość dźwięku. Każdy z telefonów tej serii wyposażona jest w technologię głosu HD oraz funkcję Acoustic Fence, która pozwala na rozmowę w głośnych pomieszczeniach. Rzeczywiście – podczas testów korzystający z telefonów pytani o szumy i odgłosy pozostałych użytkowników biura, potwierdzali, że były minimalne słyszalne albo niesłyszalne wcale (i tylko w momencie, w którym korzystający z telefonu milczał).

Polycom VVX 150 to prosta, podstawowa wersja urządzenia, który daje tylko przedsmak o tym co mogą zawierać w sobie wyższe modele.

 

Dane techniczne

  • Monochromatyczny podświetlany ekran 2,5” (132 × 64 piksele)
  • 2 przyciski linii
  • 4 przyciski funkcyjne
  • Przyciski do obsługi trwającego połączenia: przekazywanie i zawieszanie rozmów
  • Niepodświetlane przyciski audio
  • Brak portu USB
  • Dźwięk w jakości HD
  • 2 gniazda sieciowe 10/100 Ethernet

Materiał powstał przy współpracy z firmą Veracomp, dystrybutora sprzętu marki Polycom.
Autorem tekstu jest redakcja CCNEWS.pl

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE