Connect with us

Havas i DBI Poland stworzyły voicebota B2B

AUTOMATYZACJA

Havas i DBI Poland stworzyły voicebota B2B

Podczas 11. konferencji Havas Media Group: Are you ready to change? został zaprezentowany pierwszy na świecie asystent głosowy B2B – Havas Voice. Został stworzony przez wyspecjalizowane w komunikacji digitalowej jednostki: 18 Havas Warsaw oraz DBI Poland, przy współpracy z Wandlee. Niestety konwersacja z nim pozostawia jeszcze sporo do życzenia.

W dzisiejszym świecie pełnym danych, algorytmów i analiz pozyskiwanie najprostszych informacji wydaje się być coraz trudniejsze. Coraz więcej loginów, haseł, paneli czy dashboardów powoduje godziny czekania, przetwarzania, buforowania, dzwonienia czy czekania na maile. Dlatego agencja mediowa Havas Media Group obrała za cel skrócenie oraz uproszczenie tego procesu i stworzyła Havas Voice – pierwszego inteligentnego asystenta biznesowego w języku polskim. Havas Voice sprawia, że dostęp do wszystkich danych związanych z prowadzonymi działaniami marketingowymi w środowisku digitalowym, staje się bezpośredni i wygodny.

– Tworząc Voice’a, staraliśmy się uprościć sposób dostępu i korzystania z danych biznesowych, których jest z roku na rok coraz więcej. Obecnie w firmach, im więcej posiadają one systemów i narzędzi analitycznych, tym więcej czasu wymaga dotarcie istotnej informacji. Korzystanie z narzędzi wymaga też szkoleń. Uważamy, że używanie danych powinno być bardziej wygodne, bardziej dostępne. Biznesowy asystent głosowy mówiący po polsku może być odpowiedzią na te problemy, bo pozwala na uzyskanie jakiejkolwiek informacji natychmiast, na zasadzie „pytanie-odpowiedź” – powiedział Dominik Komar, Head of 18 Havas Warsaw, Havas Media Group.

Havas Voice, dzięki wykorzystaniu technologii głosowej, pozwala na szybkie odnalezienie każdej informacji związanej z np. aktualnie prowadzoną kampanią online. Havas Voice głosowo poinformuje także o statystykach profili społecznościowych czy kampanii, odwiedzinach, płatności faktur lub poziomie sprzedaży. Asystent obecnie jest skonfigurowany z usługą Google Analytics, ale w niedalekiej przyszłości będzie można go łączyć z dowolną usługą online.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE