Salony Mitsubishi z najlepszą obsługą klienta

Wysoki poziom usług i obsługi klienta w autoryzowanych salonach Mitsubishi w Polsce potwierdziły świetne oceny Wielkiego Testu Salonów przeprowadzonego w II kwartale 2018 r. przez redakcję tygodnika Auto-Świata oraz firmę Kantar TNS.

Wysoki poziom usług i obsługi klienta w autoryzowanych salonach Mitsubishi w Polsce potwierdziły świetne oceny Wielkiego Testu Salonów przeprowadzonego w II kwartale 2018 r. przez redakcję tygodnika Auto-Świata oraz firmę Kantar TNS.

Już po raz 15. redakcja tygodnika Auto-Świat sprawdzała, jak obsługiwani są klienci zamierzający kupić nowy samochód w autoryzowanych salonach marek. Surowej ocenie współpracujących przy badaniu audytorów firmy Kantar TNS, wyspecjalizowanej w działaniach typu „Tajemniczy klient”, podległy m.in. salony, obsługa klienta czy jazda próbna aż 342 autoryzowanych stacji 21 marek.

Mitsubishi poprawiło swój rezultat o 4 punkty procentowe w stosunku do ubiegłego roku, plasując się na 6. miejscu wśród 21 marek samochodów, co dało to łączny wynik na poziomie 9 proc. Wynik ten przewyższa średnią rynkową (84,5 proc.) aż o 6 punktów procentowych.

Audytorzy wysyłani przez organizatorów testu, wizytowali w II kwartale 2018 r. wylosowane salony (30 proc. punktów sprzedaży danej marki), gdzie oceniali obsługę klienta, organizację salonów, przygotowanie oferty i sposób przebiegu jazdy testowej.

Spośród 10 salonów Mitsubishi odwiedzonych przez „Tajemniczych klientów”, aż 6 zdobyło noty wyższe niż 90 proc., trzy osiągnęły poziom powyżej 83 proc. a jeden ponad 75 proc.

Salony Mitsubishi wyróżniły się zwłaszcza zapewnieniem najlepszej jazdy testowej, niemal idealną organizacją salonu i ponadprzeciętną obsługą klientów.

Aż 98 proc. klientów uznało, że handlowcy w salonach Mitsubishi znakomicie rozumieją ich potrzeby, co ułatwia wybór i dopasowanie modelu i wersji samochodu do oczekiwań przyszłych użytkowników.

Jeden z kluczowych powodów wizyt klientów w salonach – jazda testowa – otrzymała niemal maksymalną notę 98,7 proc., co szczególnie wyróżnia markę Mitsubishi na tle konkurencji – rynkowa średnia wynosi tu 85,3 proc.

Wyjątkowo wysoko – na poziomie aż 98,3 proc. – oceniono organizację salonów, na którą składa się oznakowanie, dostępność miejsc parkingowych i poczekalni z miejscem dla dzieci i napojami.

– Tegoroczny wzrost oceny marki Mitsubishi o cztery punkty procentowe w stosunku do zeszłorocznej edycji Wielkiego Testu Salonów dowodzi, że wysiłki podejmowane w celu osiągnięcia jak najwyższego profesjonalizmu świadczonych usług oraz ambitne i konsekwentnie wdrażane rozwiązania przynoszą efekty. Cieszymy się, że szkolenia podnoszące jakość obsługi przekładają się w widoczny sposób na wzrost zadowolenia i lojalności klientów. – podsumowuje Adam Męciński, dyrektor sprzedaży polskiego oddziału Mitsubishi Motors.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Pracownicy kin uruchomili infolinię dla widzów

Co robią kina, gdy są zamknięte? Większość stoi zamknięta. Po salach przemyka się pracownik ochrony. Ale nie na Śląsku. Tutaj pracownicy Kina Światowid, Kina Kosmos, Kinoteatru Rialto w Katowicach, Kina Janosik w Żywcu czy Kina Bałtyk w Raciborzu rozmawiają telefonicznie ze swoimi klientami.
więcej

Prosta Polszczyzna dla Credit Agricole

Umowa i regulamin konta Credit Agricole jako pierwsze dokumenty bankowe w Polsce otrzymały certyfikat Pracowni Prostej Polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego. Dzięki temu klienci banku mogą mieć pewność, że tekst tych dokumentów będzie zrozumiały dla każdego, nawet dla osób bez wiedzy finansowej.
więcej

eBOK Enei wg. klientów najwygodniejszą formą kontaktu

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) staje się najpopularniejszą i najwygodniejszą formą kontaktu z Eneą. Zainteresowanie nią wśród klientów Enei stale rośnie. Od marca 2020 roku o 35% wzrosła liczba nowych kont w eBOK-u. Dodatkowo klienci indywidualni Enei za pośrednictwem eBOK-a mogą teraz także zawierać umowy na produkty Energia+ Pewna cena oraz Energia+ Fachowiec.