Altar i Infover laureatami konkursu “Cyfrowe 20 l@t Świętokrzyskiego”

I miejsce w kategorii przedsiębiorca podczas regionalnego konkursu „Cyfrowe 20 l@t Świętokrzyskiego” przypadło spółce Infover – dostawcy systemu Lincall. Drugie – spółce Altar, dostawcy m.in. systemu Altar Contact Center i Altar Sara i Altar ECM.

I miejsce w kategorii przedsiębiorca podczas regionalnego konkursu „Cyfrowe 20 l@t Świętokrzyskiego” przypadło spółce Infover – dostawcy systemu Lincall. Drugie – spółce Altar, dostawcy m.in. systemu Altar Contact Center[1] i Altar Sara i Altar ECM.

Ideą konkursu było wyłonienie instytucji publicznych oraz interesujących wdrożeń, których dorobek w cyfryzacji wyróżnia się spośród pozostałych podmiotów na terenie województwa świętokrzyskiego w obszarze zastosowań nowoczesnych TIK, ukazanie kluczowej roli wdrażanych narzędzi i rozwiązań informatycznych we wspomaganiu działalności tych instytucji oraz promocja działań z obszaru cyfryzacji, które wpłynęły na usprawnienie pracy i obsługi mieszkańców. Konkurs, to również wyróżnienie szczególnie zaangażowanych gospodarzy i odgrywających duże znaczenie informatyków, którzy swoją pasją, działaniem i świadomością w sposób istotny, wpłynęli na rozwój cyfrowy regionu.

– Do tej pory mówiliśmy dużo o projektach, dziś chcemy powiedzieć więcej na temat osób, które te projekty tworzą. Poprzez wręczenie statuetek chcemy docenić i wyróżnić tych, którzy byli szczególnie zaangażowani w ciągu ostatnich 20 lat w rozwój cyfrowy naszego regionu. Po raz pierwszy nagrodzimy osoby i instytucje, które mogą stanowić wzór do naśladowania – mówiła Ewelina Gładki, dyrektor Departamentu Społeczeństwa Informacyjnego Urzędu Marszałkowskiego.

– Nagradzamy tych, którzy w najlepszy sposób przyczyniają się do rozwoju naszego województwa, pokazują wszystkie te projekty, które wzbogacają cyfryzację regionu – mówiła Agata Binkowska, członek Zarządu Województwa Świętokrzyskiego. – Myślę, że czas jubileuszu, to dobra okazja do podsumowań, ale i do dalszego rozwoju informatyzacji, która ulepsza nasze życie – dodała.

– Społeczeństwo informacyjne rozwija się, Internet jest wszędzie. Z tego dobrodziejstwa korzystamy wszyscy. Chciałem za to serdecznie podziękować. Dziękuję również wszystkim, którzy brali udział w tworzeniu regionalnej strategii innowacji, którzy pracowali nad tym, aby Internet szerokopasmowy był ogólnie dostępny – mówił Grzegorz Gałuszka, radny Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego.

Wręczenie nagród odbyło się w środę 17.10 w Teatrze im. S. Żeromskiego w Kielcach.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…


Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Related Posts
Read More

Maszyny będą rozpoznawać emocje lepiej niż człowiek

Maszyny coraz częściej reagują na emocje ludzi. Dostosowują reklamy, muzykę czy obrazy. Już niedługo analizowanie i mierzenie emocji pozwoli na nawiązanie bliskich relacji z robotami czy asystentami głosowymi. Analiza uczuć będzie miała też funkcje terapeutyczne. Emocje to przyszłość całego rynku smart urządzeń.