Connect with us

Proste udogodnienia dla klientów w PKO Bank Polski

IN-HOUSE

Proste udogodnienia dla klientów w PKO Bank Polski

Klienci banku PKO BP mogą potwierdzać w placówkach wybrane dyspozycje kodem sms wysłanym na ich numer telefonu. W ten sposób klienci mogą autoryzować transakcje zleceń płatniczych, lokat, pożyczek gotówkowych czy kart kredytowych. Na razie z nowego udogodnienia mogą korzystać klienci w Warszawie i okolicach oraz w wybranych oddziałach w Krakowie, Poznaniu i Toruniu.

Nowa metoda autoryzacji umożliwia akceptację transakcji za pomocą kodu przekazanego SMSem na numer telefonu klienta, dzięki temu nie musi zatwierdzać jej już swoim podpisem. W ciągu najbliższych kilku miesięcy zostanie wprowadzona we wszystkich oddziałach PKO Banku Polskiego.

Autoryzacja SMS jest szybka i wygodna – w trakcie realizacji transakcji w oddziale klient otrzyma SMS z danymi dyspozycji. Aby została zrealizowana, doradca poprosi o jej zaakceptowanie i zatwierdzenie poprzez podanie kodu. Jest to równoznaczne z jej autoryzacją przez klienta.

– Wdrożyliśmy system, który obsługuje potwierdzenia milionów transakcji bez użycia kartki i długopisu. To kolejny krok w realizacji strategii banku w kierunku digitalizacji procesów, bezpieczeństwa operacji. Po trwającym od czerwca pilotażu wiemy już, że klienci bardzo chętnie korzystają z tej formy autoryzacji. W najlepszych oddziałach 50 proc. dyspozycji autoryzowanych jest przez SMS – mówi Adam Marciniak, wiceprezes zarządu PKO Banku Polskiego.

Klienci, którzy testowali usługę podczas pilotażu, pozytywnie przyjęli nowe rozwiązanie wskazując, że jest zdecydowanie wygodniejsze i znaczenie skraca czas obsługi przez doradcę.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE