W dzisiejszym odcinku programu CC TALK rozmawiamy o obsłudze klienta w stołecznych urzędach. Czy obsługa będzie całodobowa? Czy wkrótce zawitają w urzędach wideoczaty? O tym opowiada kandydat na Prezydenta Warszawy – Rafał Trzaskowski.
Co jest najważniejsze w obsłudze klienta w urzędzie? Zdaniem dzisiejszego gościa programu CC TALK to z pewnością proste procedury, zrozumiały język i brak kolejek. Czy kandydat na prezydenta miasta Warszawa zmieni stołeczne urzędy?
Warszawiacy z usług Urzędu M. St. Warszawy korzystają dwa – trzy razy w roku. Zdaniem Rafała Trzaskowskiego problemem jest długość kolejek. Choć w Urzędzie Dzielnicy, z którego usług korzysta nie jest to problematyczne, o tyle w Śródmieściu zdarzają się kolejki. Zdaniem Trzaskowskiego dobrym pomysłem jest przynajmniej w jeden dzień zorganizowanie obsługi mieszkańców do późnych godzin wieczornych. Jego zdaniem mogłoby to się odbyć bez ponoszenia przez miasto dodatkowych kosztów. W wielu dzielnicach (jak np. w Urzędzie Dzielnicy Białołęka) już funkcjonuje jeden dzień z obsługą do godziny osiemnastej. Zdaniem gościa programu powinno to być standardem.
Zdaniem Rafała Trzaskowskiego miasto musi popracować nad uproszczeniem procedur i odejściem od niezrozumiałego urzędniczego języka. Czas pokaże czy uda się to zmienić…