Connect with us

Ambasador Call Center trafił do Transcom Worldwide Poland

OUTSOURCING

Ambasador Call Center trafił do Transcom Worldwide Poland

„Firma, której przyświeca za cel nie tylko zdobywanie nowych klientów, ale także edukowanie rynku” tak nazwano laureata kategorii Firma w tegorocznej edycji konkursu Ambasador Call Center. Statuetka trafiła do firmy Transcom Worldwide Poland – już po raz drugi (pierwszy raz dwa lata temu w kategorii Konsultant).

Nagrodę odebrała osobiście Jolanta Budzińska-Korneluk, Client Service Manager outsourcingowego call center Transcom Worldwide Poland. Towarzyszyli jej Katarzyna Gliścińska oraz Paweł Polan.

„Laureat w tej kategorii pokazał, że i zdobywać klientów, i edukować rynek – potrafi. Ilość publikacji, ich wysoki merytoryczny poziom oraz promocja pracy w zawodzie telemarketera powinna być wzorcem dla innych” – odczytała werdykt jury Edyta Szyszło, PR & Communication Manager w firmie Tide Software.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE