Ambasador Call Center trafił do Transcom Worldwide Poland

„Firma, której przyświeca za cel nie tylko zdobywanie nowych klientów, ale także edukowanie rynku” tak nazwano laureata kategorii Firma w tegorocznej edycji konkursu Ambasador Call Center.

„Firma, której przyświeca za cel nie tylko zdobywanie nowych klientów, ale także edukowanie rynku” tak nazwano laureata kategorii Firma w tegorocznej edycji konkursu Ambasador Call Center. Statuetka trafiła do firmy Transcom Worldwide Poland – już po raz drugi (pierwszy raz dwa lata temu w kategorii Konsultant).

Nagrodę odebrała osobiście Jolanta Budzińska-Korneluk, Client Service Manager outsourcingowego call center Transcom Worldwide Poland. Towarzyszyli jej Katarzyna Gliścińska oraz Paweł Polan.

„Laureat w tej kategorii pokazał, że i zdobywać klientów, i edukować rynek – potrafi. Ilość publikacji, ich wysoki merytoryczny poziom oraz promocja pracy w zawodzie telemarketera powinna być wzorcem dla innych” – odczytała werdykt jury Edyta Szyszło, PR & Communication Manager w firmie Tide Software.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

NFZ ogłosił przetarg na infolinię (TPK)

Narodowy Fundusz Zdrowia ogłosił rozpoczęcie postępowania przetargowego na świadczenie usług telemarketingowych w ramach obsługi bezpłatnej infolinii, która stanowi niezbędny element działania teleplatformy pierwszego kontaktu (TPK). Szacunkowa wartość zamówienia netto to 1,6 mln zł.
więcej

InteliWISE obsłuży infolinie dla przedsiębiorców

Spółka InteliWISE wygrała przetarg na obsługę Centrum Pomocy Przedsiębiorcy (CPP). Umowa podpisana przez pioniera technologii AI z Ministerstwem Rozwoju Pracy i Technologii, opiewa na blisko 3.5 miliona złotych brutto i obejmuje m.in. wykorzystanie Voicebotów II Generacji do wsparcia Infolinii.