Connect with us

Konrad Rochalski laureatem Ambasadora Call Center

OUTSOURCING

Konrad Rochalski laureatem Ambasadora Call Center

Laureatem tegorocznej edycji konkursu Ambasador Call Cneter w kategorii Manager został prezes zarządu Voice Contact Center – Konrad Rochalski.

– Manager, który zostaje ambasadorem ma na swoich barkach odpowiedzialność nie tylko za powierzone mu zadania i cele, ale także za pozytywny wizerunek firmy i całej branży. Działa nie tylko na korzyść organizacji, w której pracuje, ale zostanie także wzorcem standardów i ideałów, do których powinni dążyć naśladowcy – uzasadniło swój wybór jury konkursu, a którego werdykt odczytał wręczający nagrodę Dawid Wójcicki, CEO firmy Voicetel Communications.

W sierpniu tego roku Konrad Rochalski został uznany przez redakcję CCNEWS.pl za jedną z 25-ciu najważniejszych osób w branży contact center w Polsce.

ROCHALSKI KONRAD – prezes zarządu Voice Contact Center Sp. z o.o. oraz ArchiDoc S.A. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończył także studia podyplomowe EMBA sygnowane min. przez London Business School oraz Szkołę Biznesu Politechniki Warszawskiej. Kierował firmą Inforsys, która osiągnęła pozycję lidera rynku usług obsługi korespondencji masowej w Polsce. Od 2002 do 2005 zajmował stanowisko dyrektora ds. sprzedaży bezpośredniej i rozwoju oraz dyrektora marketingu w firmie Arcus, integrującej procesy związane z obiegiem informacji. Wcześniej był związany zawodowo z firmą Toshiba, gdzie budował ofertę usług z zakresu departamentowego zarządzania drukiem, kopiowaniem i skanowaniem dokumentów.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE