Connect with us

Całkowicie zdalne zakładanie konta „na selfie”

IN-HOUSE

Całkowicie zdalne zakładanie konta „na selfie”

Jeszcze w tym roku nowi klienci banku Pekao S.A. będą mogli założyć konto w Pekao zdalnie – wystarczy „selfie”. Bank kontynuuje program cyfrowej transformacji.

– Bank Pekao S.A. z sukcesem wdrożył wiele projektów, które rewolucyjnie zmieniają relacje klientów z bankiem. Nie zwalniamy tempa i kontynuujemy program cyfrowej transformacji. Realnie stajemy się liderem digitalizacji w polskim sektorze bankowym – powiedział Prezes Zarządu Michał Krupiński.

Najnowsza z innowacji banku w segmencie detalicznym, której pilotaż właśnie startuje to otwieranie konta za pośrednictwem selfie. Samoobsługowa weryfikacja tożsamości odbywa się przy tej usłudze na bazie biometrii twarzy oraz zdjęć dowodu osobistego.

– Naszym priorytetem jest zapewnienie maksymalnej wygody korzystania z usług banku. W zakresie „user experience” porównujemy się nie tylko do konkurencji bankowej, ale też do najlepszych rozwiązań fintechowych. Otwieranie konta „na selfie”, to bardzo wygodny proces opracowany na bazie naszych doświadczeń w biometrii, konkurujący prostotą nie z bankami a z fintechami. – powiedział Bartosz Zborowski, dyrektor departamentu innowacji i płatności w Pekao.

– Kładziemy nacisk na proste, przejrzyste i konkurencyjne rozwiązania dostępne poprzez kanały zdalne. Zupełnie zdalny proces otwarcia konta to, w mojej ocenie, najbardziej zaawansowane biometryczne rozwiązanie na polskim rynku – powiedział Marek Tomczuk, wiceprezes Banku Pekao S.A. odpowiedzialny za bankowość detaliczną.

To na pewno nie ostatnia innowacja Banku Pekao w zakresie cyfryzacji usług w tym roku. Właśnie ruszyło Laboratorium Innowacji, którego zadaniem jest tworzenie innowacyjnych konceptów w interdyscyplinarnych zespołach samych pracowników banku oraz we współpracy ze startupami i fintechami.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE